KudoZ home » English to Croatian » Other

stand by, standing by

Croatian translation: ostati na prijemu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stand by, standing by
Croatian translation:ostati na prijemu
Entered by: Gordana Podvezanec

16:29 Dec 16, 2003
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: stand by, standing by
Obavijest preko radio-veze. Nije 'over', nego 'stand by' ili 'standing by'.
To bi bilo kao neko pripremno stanje ili? Treba mi kratak prijevod.
Hvala.
Ines Jurisic
ostati na prijemu
Explanation:
radio> ostati uz prijemnik, ostati na prijemu čekajući zapovijed što
treba da radi s tim

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2003-12-16 16:32:24 GMT)
--------------------------------------------------

vt A prep pomagati kome, podržavati koga, pristajati uz koga; ostati
vjeran čemu, pristajati uza što; <mar> stajati spreman uza što;
<radio> ostati uz prijemnik, ostati na prijemu čekajući zapovijed što
treba da radi s tim
B adv biti prisutan, stajati u blizini, stajati i promatrati; <mar>
biti spreman
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
Hvala Gordana na uvijek brzom odgovoru!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4ostati na prijemu
Gordana Podvezanec
5 +2pripravnost
Daniela Miklic Belancic
5 +1Spreman !
Andjelo Miklic


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
ostati na prijemu


Explanation:
radio> ostati uz prijemnik, ostati na prijemu čekajući zapovijed što
treba da radi s tim

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2003-12-16 16:32:24 GMT)
--------------------------------------------------

vt A prep pomagati kome, podržavati koga, pristajati uz koga; ostati
vjeran čemu, pristajati uza što; <mar> stajati spreman uza što;
<radio> ostati uz prijemnik, ostati na prijemu čekajući zapovijed što
treba da radi s tim
B adv biti prisutan, stajati u blizini, stajati i promatrati; <mar>
biti spreman

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583
Grading comment
Hvala Gordana na uvijek brzom odgovoru!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy
18 mins
  -> :)

agree  Marcel Milic
3 hrs
  -> hvala

agree  Almir Comor MITI
5 hrs
  -> HVALA

agree  IVAN-57
23 hrs
  -> HVALA

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pripravnost


Explanation:
To je najkraće čega sam se mogla sjetiti.
"u pripravnosti"



Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andjelo Miklic
3 hrs

agree  Anita Milos: upravo to :-)
13 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Spreman !


Explanation:
Pričekaj
Čekam (tvoju obavijest)
Budi spreman (Spreman (sam))
Budi tu (Tu sam)

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Franka72
17 hrs