KudoZ home » English to Croatian » Other

music and love

Croatian translation: Glazba i ljubav


15:38 Dec 24, 2003
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: music and love
I just want to know what the word love is and what music is translated.
nikki
Croatian translation:Glazba i ljubav
Explanation:
Music= Glazba (muzika is good too, but glazba is better)

Love = Ljubav

Selected response from:

Andjelo Miklic
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +12Glazba i ljubav
Andjelo Miklic
5 +10muzika i ljubav
Veronica Prpic Uhing


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
muzika i ljubav


Explanation:
Music is "muzika" ili glazba
love is "ljubav"


Veronica Prpic Uhing
United States
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 975

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
41 mins
  -> Hvala!

agree  Karen Ordanic
1 hr
  -> Hvala!

agree  Gordana Podvezanec
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Marcel Milic: ja bi bio za "glazbu"
5 hrs
  -> Hvala!

agree  Federica Masante
22 hrs
  -> Hvala!

agree  Darija Racanovic
1 day 21 hrs
  -> Hvala!

agree  xxxanima31: glazba
4 days
  -> Hvala!

agree  IVAN-57: Glazba, glazba
5 days
  -> Hvala!

agree  Anita Milos
5 days
  -> Hvala!

agree  dkalinic: u svakom slučaju "glazba"
9 days
  -> Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +12
Glazba i ljubav


Explanation:
Music= Glazba (muzika is good too, but glazba is better)

Love = Ljubav



Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcel Milic
3 hrs
  -> Hvala!

agree  Gabriela Nikolova
13 hrs
  -> Hvala!

agree  Gordana Podvezanec
2 days 4 hrs
  -> Hvala

agree  xxxSvemir66: Glazba. Češće se koristi.
2 days 21 hrs
  -> Hvala

agree  Gabrijela
2 days 22 hrs
  -> Hvala

agree  Fiona Koscak: glazba, slazem se
3 days 13 hrs
  -> Hvala

agree  Tanja Abramovic
4 days
  -> Hvala

agree  xxxanima31
4 days
  -> Hvala

agree  IVAN-57: Glazba, svakako !
5 days
  -> Hvala

agree  Anita Milos: glazba i ljubav
5 days
  -> Hvala

agree  dkalinic: Glazba. Muzika je razgovorno.
9 days
  -> Hvala

agree  Transexp: Glazbam svakako.
10 days
  -> Hvala