KudoZ home » English to Croatian » Other

gain the child's attention

Croatian translation: osvojiti paznju djeteta


23:44 Jan 24, 2004
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: gain the child's attention
guidelines for parents talking to children
Croatian translation:osvojiti paznju djeteta
Explanation:
ili osvojiti (privuci) djetetovu paznju
Selected response from:

xxxNermina
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +15osvojiti paznju djetetaxxxNermina
5Zaokupiti djetetovu pažnju
Andjelo Miklic


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +15
osvojiti paznju djeteta


Explanation:
ili osvojiti (privuci) djetetovu paznju

xxxNermina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 28
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karen Ordanic
1 hr
  -> hvala

agree  Pike: mislim da se traži smisao "privući"
1 hr
  -> hvala

agree  Andjelo Miklic: Privući djetetovu pažnju
7 hrs
  -> hvala

agree  bergazy
7 hrs
  -> hvala

agree  A.Đapo: privuci
8 hrs
  -> hvala

agree  Gordana Podvezanec
8 hrs
  -> hvala

agree  dkalinic: privući
10 hrs
  -> hvala

agree  Marcel Milic: da, privući
11 hrs
  -> hvala

agree  Vesna Zivcic: steći, pridobiti pažnju djeteta / dječju pažnju
12 hrs
  -> hvala

agree  Anita Milos: pažnja se "privlači" , naklonost se pridobija :-)
12 hrs
  -> hvala

agree  Fiona Koscak: prodobiti djetetovu paznju
14 hrs
  -> hvala

agree  Tanja Abramovic: pridobiti
21 hrs

agree  IVAN-57: Zadobiti, pridobiti je svakako bolje.
1 day9 hrs

agree  zoran rukavina: privući
1 day20 hrs

agree  Veronica Prpic Uhing
2 days58 mins

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Zaokupiti djetetovu pažnju


Explanation:
... Neke nalikuju na sportska "Reccaro" sjedala, ili su pak šarena i sadržavaju
razne dodatne igračkice koje će zaokupiti djetetovu pažnju za vožnje. ...
www.vecernji-list.hr/AUTO/2002/ 05/07/Pages/smrt-djeca.html



Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265