KudoZ home » English to Croatian » Other

DS Ime i prezime

Croatian translation: Detective Sergeant


11:40 Aug 3, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Other
English term or phrase: DS Ime i prezime
In a supplementary statement, DS ime i prezime explaned that the investigations comprised.....
DS je mislim cin u policiji ili slicno
Laura1
Croatian translation:Detective Sergeant
Explanation:
Ako se radi o činu u policiji, onda DS znači Detective Sergeant, što bi na hrvatskom bilo detektiv. Možda narednik. (Razmišljam po tome što sam pohvatala na TV-u da uglavom u policijskim serijama DS skrate u detektiv/detektivka. Koliko je to ispravno, ne znam. Možda vam ovo pomogne.
Selected response from:

Ines Jurisic
Grading comment
Hvala na odgovoru, stavit cu samo inspektor.

Laura
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1viši inspektor krim policije
Nedzad Selmanovic
3 +2Detective SergeantInes Jurisic
3 +1detektiv narednik
Zdenka Ivkovcic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ds ime i prezime
detektiv narednik


Explanation:
DS se, pretpostavljam, odnosi na detective sargeant.
http://www.colostate.edu/Admin/pr/1999/csupdinvest.pdf

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  iris12
2 days10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
ds ime i prezime
Detective Sergeant


Explanation:
Ako se radi o činu u policiji, onda DS znači Detective Sergeant, što bi na hrvatskom bilo detektiv. Možda narednik. (Razmišljam po tome što sam pohvatala na TV-u da uglavom u policijskim serijama DS skrate u detektiv/detektivka. Koliko je to ispravno, ne znam. Možda vam ovo pomogne.

Ines Jurisic
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala na odgovoru, stavit cu samo inspektor.

Laura

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
4 hrs

agree  A.Đapo
7 hrs

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ds ime i prezime
viši inspektor krim policije


Explanation:
to bi trebao biti ekvivalent u hrvatskom.

sretno

Nedzad Selmanovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andjelo Miklic: može i samo inspektor
3 hrs
  -> hvala vam velika