KudoZ home » English to Croatian » Other

MDF (Medium Densiti Fiber)

Croatian translation: srednje tvrda vlaknatica (MDF) / srednje gusta iverica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:MDF (Medium Density Fiber)
Croatian translation:srednje tvrda vlaknatica (MDF) / srednje gusta iverica
Entered by: Vesna Zivcic

05:50 Sep 12, 2001
English to Croatian translations [PRO]
English term or phrase: MDF (Medium Densiti Fiber)
Furniture making material
Seadeta Osmani
Croatia
srednje tvrda vlaknatica (MDF) / srednje gusta iverica
Explanation:
1. ... za permanentne instalacije preporučuje se srednje gusta iverica
ili medijapan ploča s oznakom MDF (Medium Density), a panel ploče nisu ...

2. .. Vrata, izrađena iz srednje tvrde vlaknatice (MDF), oplemenjene melaminskom folijom. ... Dodatni
elementi, radna ploča, donožje, vijenac, sjenilo, ugradbeni aparati ...
www.agdinas.com/A-GDinas/Croatian/kuhinje/laguna.htm

Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2srednje tvrda vlaknatica (MDF) / srednje gusta iverica
Vesna Zivcic
5Vlakno srednje gustine.TBQGS
5 -1(Ploca od) vlakana srednje cvrstoce
Kemal Mustajbegovic


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Vlakno srednje gustine.


Explanation:
MDF refers to Medium Density Fibre
You can also say:

Vlakno prosecne gustine.

This is what you need.

Good luck!

TBQGS
PRO pts in pair: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kemal Mustajbegovic: The asker is after Croatian translation.
13 mins
  -> Depends where in Croatia you live!

agree  xxxNermina: gustoca je u pitanju, a ne cvrstoca
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
(Ploca od) vlakana srednje cvrstoce


Explanation:
Radi se o materijalu koji je vrlo popularan u proizvodnji namjestaja a izradjuje se tako da se drvena masa melje u pulpu koja se potom mijesa s ljepljivom masom i tijesnjenjem oblikuje u ploce. Takav materijal dopusta kasnije raznovrsni tretman - lakiranje, bojenje, lameniranje...

Osobno iskustvo.

Srdacno!

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  TBQGS: radi se o gustini a ne cvrstoci!
6 hrs
  -> Drvo nema "gustinu", alternativno je nabijenost.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
srednje tvrda vlaknatica (MDF) / srednje gusta iverica


Explanation:
1. ... za permanentne instalacije preporučuje se srednje gusta iverica
ili medijapan ploča s oznakom MDF (Medium Density), a panel ploče nisu ...

2. .. Vrata, izrađena iz srednje tvrde vlaknatice (MDF), oplemenjene melaminskom folijom. ... Dodatni
elementi, radna ploča, donožje, vijenac, sjenilo, ugradbeni aparati ...
www.agdinas.com/A-GDinas/Croatian/kuhinje/laguna.htm




    Reference: http://ozren_bilan.tripod.com/mecon.htm
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 853
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nenija Hasanic: Uobicajeni komercijalni naziv je MEDIAPAN ploca
2 hrs

agree  TBQGS: correct
5 hrs