KudoZ home » English to Croatian » Other

high-lift truck

Croatian translation: kamion sa kranom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high-lift truck
Croatian translation:kamion sa kranom
Entered by: Aleksander Vasiljevic

07:04 Sep 20, 2001
English to Croatian translations [PRO]
English term or phrase: high-lift truck
... a high-lift truck and a boom truck...
Seadeta Osmani
Croatia
kamion sa kranom
Explanation:
Kamion sa kranom na koji se montira kamera.

Dobili smo isti test? ;-)
Obratite paznju na zvucnost - lights to lunches, catwalks to cameras, pins to people...
Pre nego sto pocnete da pisete idite na Tools/Protect Document pa kliknite na Forms da bi onih 42 karaktera imalo efekta.
Koji su jezik trazili? Da se ne sudarimo... :-)
Selected response from:

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Grading comment
Hvala! U ovom slucaju, trazili su od mene i hrvatski i srpski prijevod, vidjet cemo rezultate! Sretno!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1auto-dizalica, kamion s kranom
Vesna Zivcic
4 +1kamion sa kranom
Aleksander Vasiljevic
4 +1kamion dizalica
alz


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kamion dizalica


Explanation:
high-lift truck = kamion dizalica

boom truck = kod nas (u Rijeci) ga zovu "kamion s dizalom-košarom", kamion koji straga ima dizalo s platformom pomoću koje se radnici dižu za radove na visokim objektima, a koriste ga obično kod popravka gradske rasvjete ili obrezivanju krošnji drvoreda, nisam siguran da je to pravi (hrvatski) naziv

nadam se da je od pomoći

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TBQGS: not bad
8 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kamion sa kranom


Explanation:
Kamion sa kranom na koji se montira kamera.

Dobili smo isti test? ;-)
Obratite paznju na zvucnost - lights to lunches, catwalks to cameras, pins to people...
Pre nego sto pocnete da pisete idite na Tools/Protect Document pa kliknite na Forms da bi onih 42 karaktera imalo efekta.
Koji su jezik trazili? Da se ne sudarimo... :-)

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 131
Grading comment
Hvala! U ovom slucaju, trazili su od mene i hrvatski i srpski prijevod, vidjet cemo rezultate! Sretno!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TBQGS: good one
6 hrs

agree  Davorka Grgic
7 hrs

disagree  Vesna Zivcic: Prijedlog "sa" koristi se ispred suglasnika s,z,č,ž,š
3 days 4 hrs
  -> OK, prihvacam. Smetnuo sam s uma da je u pitanju hrvatski.

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
auto-dizalica, kamion s kranom


Explanation:
auto-dizalica i kamion s kranom

ABACUS doo - Makarska

Kran dohvatne ruke 20 m; Autodizalicu nosivosti 12 t; Kamion s kranom;
Više kamiona s duplom kabinom; Više kamiona s duplom kabinom; Rovokopač s ...



    Reference: http://hrrp://www.makarska-abacus.com/graditeljstvo/graditel...
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 853

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kemal Mustajbegovic
2 days 18 hrs