KudoZ home » English to Croatian » Paper / Paper Manufacturing

calendered surface

Croatian translation: kalandrirani


08:08 Feb 15, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: calendered surface
Calendaring: A finishing process that polishes the surface of paper to give it smoothness and glossiness.
Hvala!
ihodak4
Croatian translation:kalandrirani
Explanation:
npr. Avery Floor Print bijeli - 80 mikronski bijeli kalandrirani vinilni film, odstranjivo ljepilo, papirnata obloga.
Selected response from:

Ariana Koši
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5kalandrirani
Ariana Koši
4 -1plastificiranje papira
Svjetlana Nevescanin


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
kalandrirani


Explanation:
npr. Avery Floor Print bijeli - 80 mikronski bijeli kalandrirani vinilni film, odstranjivo ljepilo, papirnata obloga.

Ariana Koši
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miomira Brankovic: primjer Vam nije najbolji, ali odgovor je točan. Vidite npr. str. 27 u http://tisak.grf.hr/media/download_gallery/MR rad Igor Majna...
9 hrs
  -> Hvala

agree  Dijana Tockner Glova: Još jedan link: http://materijali.grf.hr/pages/kolegiji/papir.php
9 hrs
  -> Hvala

agree  bonafide1313
11 hrs
  -> Hvala

agree  Kristina Kolic
2 days7 hrs
  -> Hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days8 hrs
  -> Hvala

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
plastificiranje papira


Explanation:
Postupak kojim se papir oblaže kako bi bio manje propustan na npr. vlagu (kao kod kalendara, monografija i sl)

Example sentence(s):
  • mat plastificiranje sa folijom blago hrapave površine po kojoj je moguće pisati
  • Automatski stroj za plastifikaciju papira i kartona toplim postupkom sa automatskim rezanjem folije pri izlaganju artaka

    Reference: http://www.anamaria.hr/plastificiranje.htm
    Reference: http://www.pa-ma.com/hr/opp-laminator.html
Svjetlana Nevescanin
Croatia
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Miomira Brankovic: nipošto, kod kalandriranja nema premaza ili oblaganja papira, već se glatkoća površine postiže višestrukim glačanjem valjcima
7 hrs