KudoZ home » English to Croatian » Petroleum Eng/Sci

flake off

Croatian translation: odljuštiti se


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flake off
Croatian translation:odljuštiti se
Entered by: Darko Kolega

12:01 Sep 3, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci / kem. proizvodi
English term or phrase: flake off
As burn heals, rosin will loosen from flesh and flake off.

Kako opeklina prolazi, smola će se odlijepiti od mesa i otpasti???.
Darko Kolega
Croatia
odljuštiti se
Explanation:
Prijedlog...
... u smislu, odvojiti se od tkiva i otpasti u ljuskama.
Selected response from:

Bilanda Ban
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odprhutati
drazenborcic
3odljuštiti se
Bilanda Ban


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odljuštiti se


Explanation:
Prijedlog...
... u smislu, odvojiti se od tkiva i otpasti u ljuskama.

Bilanda Ban
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odprhutati


Explanation:
Jedna od varijanti - rekao bih da točnije odgovara izvorniku nego "odljuštiti", no ... nek' je na izbor :-)

drazenborcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4