KudoZ home » English to Croatian » Printing & Publishing

sheetfed equipment

Croatian translation: oprema za tisak na arak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sheetfed equipment
Croatian translation:oprema za tisak na arak
Entered by: Nives

20:36 Dec 15, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing / Offset print
English term or phrase: sheetfed equipment
The technology has been refined and is now being applied to sheetfed equipment as well.
Nives
Bosnia and Herzegovina
automatski uvlakač papira
Explanation:
mislim da se dosta koristi termin automatski uvlakač papira, iako ja osobno nisam baš presretan s rječju "uvlakač" ali eto... moj skromni doprinos :)
Selected response from:

Hrvoje Pticar
United Kingdom
Grading comment
može oprema za ulaganje araka - naime u međuvremenu sam s grafičkim tehničarom razgovarala, te mi je rečeno da se za primjerice sheetfed press kaže "tisak na arak" pa mi stoga odgovara ovaj prijedlog. Hvala puno :)
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3automatski uvlakač papira
Hrvoje Pticar
4naprave za tisak na listu
Veronica Prpic Uhing


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
naprave za tisak na listu


Explanation:
Strojevi za tisak na listu
http://www.proz.com/kudoz/1203729?float=1
Miomira i Ivan


--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-12-15 20:44:22 GMT)
--------------------------------------------------

treba jednina
naprava, uredjaj za tisak na listu

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2005-12-15 21:08:01 GMT)
--------------------------------------------------

da koriste se sheetfed, stampaci,

http://mfc-edoc.com/edukacija/skeneri.html

Sheetfed skeneri podsećaju po svom izgledu i načinu rada više na štampače, jer se kod njih veći broj listova papira postavlja u skladište, odakle skener automatski povlači list po list, provlači ih kroz sebe, istovremeno vršeći skeniranje, da bi na kraju listovi bili izbačeni u izlazno skladište. U zavisnosti od kvaliteta skenera, ali i stanja dokumentacije, željene rezolucije itd, teorijske brzine ovakvih skenera kreću se i do 200 slika u minuti. Još jedna prednost ovog tipa skenera je što oni mogu istovremeno skenirati obe strane lista papira, ukoliko za to postoji potreba.



Veronica Prpic Uhing
United States
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
automatski uvlakač papira


Explanation:
mislim da se dosta koristi termin automatski uvlakač papira, iako ja osobno nisam baš presretan s rječju "uvlakač" ali eto... moj skromni doprinos :)

Hrvoje Pticar
United Kingdom
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 2
Grading comment
može oprema za ulaganje araka - naime u međuvremenu sam s grafičkim tehničarom razgovarala, te mi je rečeno da se za primjerice sheetfed press kaže "tisak na arak" pa mi stoga odgovara ovaj prijedlog. Hvala puno :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković: oprema za ulaganje (listova) papira - u tiskarski stroj, ako se uklapa i širi kontekst
22 mins

agree  Ana Kardum: Mislim da je oprema za ulaganje papira bolje rješenje.
2 hrs

neutral  Miomira Brankovic: Ovo bi bio dio nekog uredjaja ili stroja, ali nagadjam da se pitanje odnosi na stroj koji radi sa isecenim listovima umjesto sa hartijom na rolni (to su dva osnovna nacina snabdijevanja tiskarskog stroja papirom)
3 hrs

agree  Veronica Prpic Uhing
16 hrs