KudoZ home » English to Croatian » Religion

Long Retreat

Croatian translation: duhovne vježbe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Long Retreat
Croatian translation:duhovne vježbe

16:23 Dec 1, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-12-05 15:54:10 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Croatian translations [PRO]
Religion
English term or phrase: Long Retreat
Dakle, rečenica je: "One day in the Long Retreat (which ended on Christmas Day) they were reading in the refectory..."
Radi se o religioznom tekstu, odnosno zapisu jednog svećenika koji je živio u drugoj polovici 19. stoljeća i ne uspijevam saznati što bi bio Long Retreat (velikim početnim slovima).
Tomislav Gersic
duhovne vježbe
Explanation:
tumačenje na engl:
http://www.newadvent.org/cathen/12795b.htm

na hrvatskom to nazivamo Duhovne vježbe
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3duhovne vježbe
alz
3povlačenje u kontemplaciju
jadrankap


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
long retreat
povlačenje u kontemplaciju


Explanation:
može se prevesti i meditacijom ili poniranjem u sebe, osamu, ali mislim da je u ovom kontekstu ovo primjerenije

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-12-01 18:01:33 GMT)
--------------------------------------------------

konzultirala sam teologe (zbog velikih slova), ali nisam našla nešto bolje

jadrankap
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
long retreat
duhovne vježbe


Explanation:
tumačenje na engl:
http://www.newadvent.org/cathen/12795b.htm

na hrvatskom to nazivamo Duhovne vježbe

alz
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 10
Grading comment
Hvala!
Notes to answerer
Asker: Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  K Benevito: a "Long" iz naziva odnosio bio se na Velike duhovne vježbe (30 dana)
1 hr

agree  Ivana Zuppa-Baksa
2 days 15 hrs

agree  sazo
4 days