KudoZ home » English to Croatian » Religion

Province of the Most Holy Name

Croatian translation: provincija Presvetog imena


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Province of the Most Holy Name
Croatian translation:provincija Presvetog imena
Entered by: Iva Halbauer

19:57 Feb 22, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Religion
English term or phrase: Province of the Most Holy Name
.....the U.S. Western Province, the Province of the Most Holy Name...

hvala!
Iva Halbauer
Ireland
provincija Presvetog imena
Explanation:
Određeni katolički redovnički redovi dijele se u "provincije" koje obično nose određeno ime. Npr: Franjevačka provincija Bosne Srebrne (za franjevački red u Bosni)

U Vašem upitu nedostaje ime, te mi se čini da bi moglo biti Presvetog imena Isusovog, ili možda Presvetog imena Marijinog
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2provincija Presvetog imena
alz
4 +1Provincija Presvetoga imena (Isusova)
eleonora_r
3 +1provincija Presvetog Imena
Tatjana Momirović


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
province of the most holy name
provincija Presvetog imena


Explanation:
Određeni katolički redovnički redovi dijele se u "provincije" koje obično nose određeno ime. Npr: Franjevačka provincija Bosne Srebrne (za franjevački red u Bosni)

U Vašem upitu nedostaje ime, te mi se čini da bi moglo biti Presvetog imena Isusovog, ili možda Presvetog imena Marijinog

alz
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  K Benevito
9 hrs

agree  Maja Čaprić
1 day12 hrs

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
province of the most holy name
provincija Presvetog Imena


Explanation:
Ima samo jedan problem, franjevačka provincija Presvetog Imena obuhvaća istočni dio SAD.

Tatjana Momirović
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: ne radi se o franjevcima


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  K Benevito
9 hrs

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
province of the most holy name
Provincija Presvetoga imena (Isusova)


Explanation:
Vjerojatno je Holy Name of Jesus, zato sam to dodala u zagradama



Example sentence(s):
  • Provincija Presvetoga imena Isusova – SAD (zapadna provincija)

    Reference: http://www.dominikanci.hr/novi-dominikanski-provincijali.htm...
    Reference: http://www.franjevcitor.hr/index.php?option=com_content&view...
eleonora_r
Works in field
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  K Benevito
9 hrs