KudoZ home » English to Croatian » Science

hydra

Croatian translation: hidra / polip


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hydra
Croatian translation:hidra / polip
Entered by: Davorka Grgic

23:21 Nov 13, 2001
English to Croatian translations [Non-PRO]
Science
English term or phrase: hydra
Hydra is the simplest many-cell animal organism.

Biology.

Thx.
Davorka Grgic
hidra, polip
Explanation:
Ovu životinjicu imate u većini dobrih rječnika, od Bujasa nadalje. Spada u dupljare.

Ispravak - dupljari (obrubnjaci, Hydrozoa) nisu najjednostavniji višestanični organizmi, nego spužve (Porifera). Dakle, taj tekst koji prevodite nije točan.

Skenirao sam dvije stranice iz knjige "Fauna Evrope" u izdanju Mladinske knjige. Pogledajte na donjem linku.
Selected response from:

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Grading comment
Najljepsa hvala na ulozenom trudu i ispravku. Zasluzujete vise od cetri boda.

Davorka
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Hidra je najjednostavniji višestanični životinjski organizam.Ines Grabarevic
5hidra, polip
Aleksander Vasiljevic


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
hidra, polip


Explanation:
Ovu životinjicu imate u većini dobrih rječnika, od Bujasa nadalje. Spada u dupljare.

Ispravak - dupljari (obrubnjaci, Hydrozoa) nisu najjednostavniji višestanični organizmi, nego spužve (Porifera). Dakle, taj tekst koji prevodite nije točan.

Skenirao sam dvije stranice iz knjige "Fauna Evrope" u izdanju Mladinske knjige. Pogledajte na donjem linku.


    Reference: http://solair.eunet.yu/~vaske/utility/hidra1.jpg
    Reference: http://solair.eunet.yu/~vaske/utility/hidra2.jpg
Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 131
Grading comment
Najljepsa hvala na ulozenom trudu i ispravku. Zasluzujete vise od cetri boda.

Davorka

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Hidra je najjednostavniji višestanični životinjski organizam.


Explanation:
ili jednostavnije
Hidra je najjednostavnija višestanična životinja.

Ines Grabarevic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 4