KudoZ home » English to Croatian » Science

life sciences

Croatian translation: biomedicinske znanosti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:life science
Croatian translation:biomedicinske znanosti
Entered by: Vesna Zivcic

08:28 Jan 9, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Science
English term or phrase: life sciences
no context, but this does not necessariliy need a context
(explanation welcome in both English and Croatian)
Vesna Kudumija
Croatia
bio(medicinske)znanosti / bioloske znanosti (EUROVOC)
Explanation:
Znanosti koje se bave proucavanjem funkcioniranja zivih organizama, npr. biologija, biokemija, biotehnologije, fiziologija itd., prijevod zavisi o kontekstu.

Ref.:

http://bobi.ifs.hr/~milat/csem/cemc/biologija.htm

Selected response from:

Davorka Grgic
Grading comment
zahvaljujem, nisam bila sigurna da se zančenjska polja life science i biomedicina u potpunosti pokrivaju,
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bio(medicinske)znanosti / bioloske znanosti (EUROVOC)
Davorka Grgic
5biomedicinske znanosti/biomedicina
Igor Kudrnovsky


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
biomedicinske znanosti/biomedicina


Explanation:
Iskoristite koji god vam je izraz korisniji, bilo kraći ili duži.


    Reference: http://knjiznica.irb.hr/hrv/znanost/medicina/index.html
    Reference: http://knjiznica.irb.hr/eng/science/medicine/index.html
Igor Kudrnovsky
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 117

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
bio(medicinske)znanosti / bioloske znanosti (EUROVOC)


Explanation:
Znanosti koje se bave proucavanjem funkcioniranja zivih organizama, npr. biologija, biokemija, biotehnologije, fiziologija itd., prijevod zavisi o kontekstu.

Ref.:

http://bobi.ifs.hr/~milat/csem/cemc/biologija.htm




    Reference: http://www.inet.hr/~priroda/newssci.htm
    Reference: http://www.hidra.hr/eurovoc/zuti/LTH000388.HTM.
Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 402
Grading comment
zahvaljujem, nisam bila sigurna da se zančenjska polja life science i biomedicina u potpunosti pokrivaju,