KudoZ home » English to Croatian » Science (general)

sodium trideceth sulfate

Croatian translation: natrijev sulfat tridecil eter

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sodium trideceth sulfate
Croatian translation:natrijev sulfat tridecil eter
Entered by: Karen Ordanic

19:13 Jan 29, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Science - Science (general)
English term or phrase: sodium trideceth sulfate
Ingredient
No context

Natrium ? sulfat? ili?
Karen Ordanic
Sodijev sulfat tridecil eter
Explanation:
Sodijev sulfat tridecil eter
Sodium trideceth sulfate is group of -- Alkyl Ether Sulfates
nesto slicno je na
http://www.poslovniforum.hr/info/aditivi.asp
a ima i Kudoz prevod na portugalski:
http://nota.proz.com/kudoz/509126?&print=1

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 52 mins (2004-01-29 23:05:57 GMT)
--------------------------------------------------

treba biti:
natrijev sulfat tridecil eter
Selected response from:

Veronica Prpic Uhing
United States
Grading comment
Puno hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Sodijev sulfat tridecil eter
Veronica Prpic Uhing
4 +1Natrij-sulfat
Andjelo Miklic


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Natrij-sulfat


Explanation:
Vjerojatno je natrij-sulfat u ovom slučaju obogaćen jedim od spojeva pod nazivom "trideceth". Problem je u tome što se "trideceth" uvijek označava brojem, a ovdje je nekako općenito.


    Reference: http://www.beauty-ratgeber.de/kosmetik/inci/inci-t.htm
Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anita Milos
1 hr
  -> Hvala

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Sodijev sulfat tridecil eter


Explanation:
Sodijev sulfat tridecil eter
Sodium trideceth sulfate is group of -- Alkyl Ether Sulfates
nesto slicno je na
http://www.poslovniforum.hr/info/aditivi.asp
a ima i Kudoz prevod na portugalski:
http://nota.proz.com/kudoz/509126?&print=1

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 52 mins (2004-01-29 23:05:57 GMT)
--------------------------------------------------

treba biti:
natrijev sulfat tridecil eter

Veronica Prpic Uhing
United States
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Puno hvala.