fertile wastes

Croatian translation: gnojivi otpaci

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fertile wastes
Croatian translation:gnojivi otpaci
Entered by: V&M Stanković

07:51 Oct 15, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Science - Science (general) / nuclear energy
English term or phrase: fertile wastes
... such materials and any fertile wastes shall be left...
xxxmarijana1
gnojivi otpaci
Explanation:
"List Medjimurje
... kamo s pepelom. Pepeo tako iz neznanja bacaju u kante za smeće pa gnojivi ostatak postane gnojivo za korovske biljke. Danas se ..."
(http://www.medjimurje.com/?B=2387&R=po)

"Za svrhe tarifnog broja 3105, pod pojmom "ostala gnojiva" podrazumijeva se samo proizvode što ih se rabi kao gnojiva i sadrže, kao glavni sastojak, barem jedan od gnojivih elemenata - dušik, fosfor ili kalij."
(http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2003/2696F4.htm)

Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5gnojivi otpaci
V&M Stanković
4hranjivi otpaci
alz


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hranjivi otpaci


Explanation:
hranjivi otpaci (pogodni za gnojidbu)(tla)

radi se o otpacima u nekom tehnološkom procesu koji imaju hranjive sastojke pogodne za korištenje kao gnojivo

mislim da ćete morati potegnuti za ovim opsinim (proširenim) prijevodom
puno uspjeha

alz
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
gnojivi otpaci


Explanation:
"List Medjimurje
... kamo s pepelom. Pepeo tako iz neznanja bacaju u kante za smeće pa gnojivi ostatak postane gnojivo za korovske biljke. Danas se ..."
(http://www.medjimurje.com/?B=2387&R=po)

"Za svrhe tarifnog broja 3105, pod pojmom "ostala gnojiva" podrazumijeva se samo proizvode što ih se rabi kao gnojiva i sadrže, kao glavni sastojak, barem jedan od gnojivih elemenata - dušik, fosfor ili kalij."
(http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2003/2696F4.htm)



V&M Stanković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search