KudoZ home » English to Croatian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

adult foster care home

Croatian translation: dom za odrasle osobe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:adult foster care home
Croatian translation:dom za odrasle osobe
Entered by: Karen Ordanic

17:00 Mar 10, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: adult foster care home
.
Karen Ordanic
dom za odrasle osobe
Explanation:
Može biti za starije osobe ali i za mlađe npr. ako su psihički bolesne ili ovisne o drogama ili su invalidne. Nema konteksta, pa se ne vidi o kojoj populaciji ljudi se konkretno radi.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-10 19:03:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dzs.hr/Hrv_Eng/ljetopis/2003/tabele/31_501_tab.pd...

Radi se zapravo o centru za resoijalizaciju odraslih (centri za odgoj i sl.)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-10 19:09:22 GMT)
--------------------------------------------------

Zanimljiv link: http://www.dhss.delaware.gov/dsaapd/fostercare.html
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Svima puno hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dom za izdržavanje odraslih osoba
Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 +2dom za odrasle osobeDinap
4 +1Starački dom/Dom za starije i nemoćne osobe
Paolo Francula


Discussion entries: 3





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Starački dom/Dom za starije i nemoćne osobe


Explanation:
Starački dom/Dom za starije i nemoćne osobe

Paolo Francula
United States
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  merri_t
1 hr

neutral  sazo: Pogledajte gornju definiciju
1 hr

neutral  Larisa Djuvelek-Ruggiero: iako vrlo slični termini, starački dom je slightly different then foster care ;-)
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
dom za odrasle osobe


Explanation:
Može biti za starije osobe ali i za mlađe npr. ako su psihički bolesne ili ovisne o drogama ili su invalidne. Nema konteksta, pa se ne vidi o kojoj populaciji ljudi se konkretno radi.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-10 19:03:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dzs.hr/Hrv_Eng/ljetopis/2003/tabele/31_501_tab.pd...

Radi se zapravo o centru za resoijalizaciju odraslih (centri za odgoj i sl.)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-10 19:09:22 GMT)
--------------------------------------------------

Zanimljiv link: http://www.dhss.delaware.gov/dsaapd/fostercare.html


    Reference: http://www.dzs.hr/Hrv/important/Obrasci/08-Obrazovanje/Obras...
Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Svima puno hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing: dodala bi za njegu
3 hrs
  -> Hvala

agree  glorija
3 hrs
  -> Hvala

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dom za izdržavanje odraslih osoba


Explanation:
dom/ustanova za izdržavanje odraslih osoba
foster care ( foster-care) = izdržavanje

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian