KudoZ home » English to Croatian » Sports / Fitness / Recreation

seats in the deep center field

Croatian translation: tribina iza srednjeg vanjskog polja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:seats in the deep center field
Croatian translation:tribina iza srednjeg vanjskog polja
Entered by: Veronica Prpic Uhing

16:58 Aug 7, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / baseball
English term or phrase: seats in the deep center field
as a pitcher, on any given saturday afternoon, you may make the perfect pitch - and watch that pitch sail into the seats in deep center field.

je li se misli na stolice na tribini ili nesto drugo...
alen botica
tribina iza srednjeg vanjskog polja
Explanation:

Vanjsko polje se dijeli na dri dijela ovaj srednji je iza druge baze a radi oblika igralista je zaobljen

Outfielder je igrač u outfieldu (trojica: lijevi vanjski (left fielder ili LF), srednji vanjski (center fielder ili CF) i desni vanjski (right fielder ili RF)).
http://hr.wikipedia.org/wiki/Bejzbol

evo Kardinalove mape tribina

http://stlouis.cardinals.mlb.com/NASApp/mlb/stl/ballpark/sea...
Selected response from:

Veronica Prpic Uhing
United States
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tribina iza srednjeg vanjskog polja
Veronica Prpic Uhing
3tribine po sredini igrališta
eleonora_r


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tribine po sredini igrališta


Explanation:
Mislim da se radi o sjedištima (tribini).
Udaljenost od kućne baze do najbliže ograde, tribina ili drugih objekata u fair teritoriji mora biti 76 m ili više, a preporuča se da bude 98 m po foul linijama i 122 m po sredini igrališta.


    Reference: http://hr.wikipedia.org/wiki/Bejzbol
eleonora_r
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 7

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tribina iza srednjeg vanjskog polja


Explanation:

Vanjsko polje se dijeli na dri dijela ovaj srednji je iza druge baze a radi oblika igralista je zaobljen

Outfielder je igrač u outfieldu (trojica: lijevi vanjski (left fielder ili LF), srednji vanjski (center fielder ili CF) i desni vanjski (right fielder ili RF)).
http://hr.wikipedia.org/wiki/Bejzbol

evo Kardinalove mape tribina

http://stlouis.cardinals.mlb.com/NASApp/mlb/stl/ballpark/sea...


Veronica Prpic Uhing
United States
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eleonora_r: U pravu ste, kolegice. center field = the middle third of the outfield, behind second base. (http://www.thefreedictionary.com/center field)
1 hr
  -> Hvala! Moj sin kao "batter"mi je vise puta razbio sajbu na autu parkiranom bas iza tog polja