light batten

Croatian translation: nosač rasvjetnog tijela

English term or phrase:light batten
Croatian translation:nosač rasvjetnog tijela
Entered by: Sonja Bulesic Milic

18:54 Jan 16, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: light batten
The light batten is not suitable for supporting persons or for suspending/charge any objects such as towels etc!
Sonja Bulesic Milic
nosač rasvjetnog tijela
Explanation:
Čini se da se radi o nekoj vrsti nosača rasvjete (rasvjetnog ili rasvjetnih tijela) u obliku letve.

Pogledajte donje slike.


"a light batten (a heavy iron bar hung
with thousands of dollars of lighting equipment)... "

www.aberdeennews.com/mld/aberdeennews/4327394.htm
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Hvala na brzoj pomoci i web adresama!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rasvjetna šipka
Ingrid Lovric
3 +1nosač rasvjetnog tijela
Vesna Zivcic
4laka sipka
Drak


Discussion entries: 3





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
laka sipka


Explanation:
http://dictionary.cambridge.org/define.asp?key=batten*1 0
http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary

Dakle, iz prilozenih objasnjenja mozemo zakljuciti da se radi o lakoj sipci, lakoj u smislu male tezine, koja "nije dovoljna da podrzi osobe, niti..."

Mislim da je to to.

Drak

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-16 19:20:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Posto u originalu stoji odredjeni clan, \"the light batten\", mozemo takodjer zakljuciti da se taj \"light batten\" vec negde u tekstu ranije pominjao. Prema tome, ta laka sipka nije pogodna... itd. Verovatno ce u nastavku reci koja vrsta sipke je pogodna...

Drak
PRO pts in pair: 6
Grading comment
Nisam dala dovoljno konteksta.
The asker has declined this answer
Comment: Nisam dala dovoljno konteksta.

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nosač rasvjetnog tijela


Explanation:
Čini se da se radi o nekoj vrsti nosača rasvjete (rasvjetnog ili rasvjetnih tijela) u obliku letve.

Pogledajte donje slike.


"a light batten (a heavy iron bar hung
with thousands of dollars of lighting equipment)... "

www.aberdeennews.com/mld/aberdeennews/4327394.htm


    Reference: http://www.hallym.ac.kr/~de1911/moodae.htm
    Reference: http://www.jamesthomas.co.uk/pdf-uk/p56bats.pdf
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 865
Grading comment
Hvala na brzoj pomoci i web adresama!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabrijela
11 hrs

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rasvjetna šipka


Explanation:
rasvjetna šipka ili rasvjetna cijev - ako je riječ o svjetlosnom tijelu

Ingrid Lovric
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 206

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy
29 mins