data module

Croatian translation: modul podataka

English term or phrase:data module
Croatian translation:modul podataka
Entered by: Vesna Zivcic

11:56 Jan 25, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering / informatika
English term or phrase: data module
ili na njemačkom: Datenbaustein

u informatici
Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Modul podataka
Explanation:

Kao što ćete vidjeti, ima ih nekoliko vrsta tako da je kontekst iznimno važan:

TelCharge
... Modul razmjene podataka upravlja i kontrolira tokom podataka prilikom transfera
podataka u sistemu iz mrežnih elemenata (switch-evi ili posredni računar ...
www.bstelecom.ba/produkti/TelCharge_system.htm - 8k - Cached - Similar pages

Xanadu on line
... Modul WIP prijenos podataka ima mogućnost poslati podatke o kupcima, artiklima,
cijenama i stanjima lagera u WIPO program, te automatski iz WIPO-a primiti, u ...
www.xanadu.hr/proizvodi/WIPFTP/ - 47k - Cached - Similar pages

Nemetschek doo
... ključevima. Allfa Intelli Admin 2000, Modul sigurnosti podataka za
učinkovito upravljanje korisnicima i pravima pristupa. Allfa TTi ...
www.nemetschek.hr/facility/p_alfa.html - 26k - Cached - Similar pages

Sistem APK
... Modul Odrzavanje baze sastoji se iz sledecih aplikacija: * Arhiviranje podataka
* Izmena struktura * Prenosi podataka * Upiti * Intervencije. ...
www.aop-knjigovodstvo.co.yu/ - 18k - Cached - Similar pages

Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Modul podataka
bergazy
4Modul sa informacijama
Drak


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Modul podataka


Explanation:

Kao što ćete vidjeti, ima ih nekoliko vrsta tako da je kontekst iznimno važan:

TelCharge
... Modul razmjene podataka upravlja i kontrolira tokom podataka prilikom transfera
podataka u sistemu iz mrežnih elemenata (switch-evi ili posredni računar ...
www.bstelecom.ba/produkti/TelCharge_system.htm - 8k - Cached - Similar pages

Xanadu on line
... Modul WIP prijenos podataka ima mogućnost poslati podatke o kupcima, artiklima,
cijenama i stanjima lagera u WIPO program, te automatski iz WIPO-a primiti, u ...
www.xanadu.hr/proizvodi/WIPFTP/ - 47k - Cached - Similar pages

Nemetschek doo
... ključevima. Allfa Intelli Admin 2000, Modul sigurnosti podataka za
učinkovito upravljanje korisnicima i pravima pristupa. Allfa TTi ...
www.nemetschek.hr/facility/p_alfa.html - 26k - Cached - Similar pages

Sistem APK
... Modul Odrzavanje baze sastoji se iz sledecih aplikacija: * Arhiviranje podataka
* Izmena struktura * Prenosi podataka * Upiti * Intervencije. ...
www.aop-knjigovodstvo.co.yu/ - 18k - Cached - Similar pages



bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sanja Mihailovic
5 hrs

agree  Ingrid Lovric
8 hrs

agree  Aleksander Vasiljevic: Ne možete reći "ima ih nekoliko vrsta". Moduli su zasebne funkcionalne celine strukturno organizovane u okviru sistema i obavljaju određenu funkciju, pa se stoga mogu podeliti prema funkciji. Još jedna varijanta prevoda bila bi "podatkovni modul".
14 hrs

agree  xxxDijana D
21 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Modul sa informacijama


Explanation:
Opet to isto, samo malo drugacije...

Drak
PRO pts in pair: 6