wall plug

Croatian translation: zidni utikač

English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: wall plug
Spisak materijala za montažu i polaganje kabela
Sonja Bulesic Milic
Croatian translation:zidni utikač
Explanation:
wall plug = zidni utikač
wall outlet = zidna utičnica
wall box = zidna priključna kutija
...
Selected response from:

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Grading comment
Hvala svima! Iako sam i ja pronašla da bi to mogle biti tiple, ipak ću u ovom kontekstu staviti utikač. Zaista mrzim prijevode tipa: 10 pojmova (zbrda zdola) i nemaš pojma o čem se radi! Hvala još jednom!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6zidni utikač
Aleksander Vasiljevic
5 +3Zidna utičnica
Kemal Mustajbegovic
5 +3tipl; utikač
gladic
4Zidna uticnica
Nenija Hasanic


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
zidni utikač


Explanation:
wall plug = zidni utikač
wall outlet = zidna utičnica
wall box = zidna priključna kutija
...

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 131
Grading comment
Hvala svima! Iako sam i ja pronašla da bi to mogle biti tiple, ipak ću u ovom kontekstu staviti utikač. Zaista mrzim prijevode tipa: 10 pojmova (zbrda zdola) i nemaš pojma o čem se radi! Hvala još jednom!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nenija Hasanic: zidna uticnica
5 mins
  -> Hvala

agree  Drak: Agree, agree, agree...
21 mins
  -> Hvala

agree  gladic: Nenija, utikač, a ne utičnica... usput, začto "zidni"???
1 hr
  -> da ne bi ispalo da je za slušalice itd.

agree  dkalinic: Utikač. Ili kao što kaže kolega Jadranko u svome odgovoru.
1 hr
  -> Hvala

agree  bergazy
1 hr
  -> Hvala

agree  Aleksandra Mandrapa
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
tipl; utikač


Explanation:
Ovisno o kontekstu, radi se o "tiplu" (niti u rječnicima ne nalazim hrvatsku riječ) (plastika koju se stavlja u zid i u nju ulazi vijak, širi ju i time učvrščuje unutar rupe u zidu).
Druga mogućnost je kako je već rečeno - utikač.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-27 22:06:34 (GMT)
--------------------------------------------------

tipfeler - učvršĆuje

gladic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sanja Mihailovic: Da, može biti i tipl. Odlično zapažanje.
5 mins

agree  dkalinic
16 mins

agree  xxxDijana D: Najvjerojatnije, ali se za to obično koristi naziv "rawl plug".
35 mins

neutral  Aleksander Vasiljevic: Veliki pozdrav kolega, dugo Vas nije bilo. Za tipl sam u građevinskim rečnicima našao sledeće: rawl plug, rawl bolt, shield, screw anchor, PVC wall in-lay piece. Ovde su ipak u pitanju kablovi.
54 mins
  -> mda... montaža i polaganje kablova... Sonja će znati :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Zidna utičnica


Explanation:
Ono što se montira u zid je utičnica, a ono što je na kraju žice i ulazi u utičnicu se zove utikač.

Srdačno!

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Miklic Belancic: Sinonimi: wall socket, electric outlet, electrical outlet, outlet, electric receptacle.
4 hrs

agree  Franka72
1 day 6 hrs

agree  Nenija Hasanic
1 day 20 hrs

2 days 55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zidna uticnica


Explanation:
Samo da odgovorim na pitanje:
wall plug: A place in a wiring system where current can be taken to run electrical devices.
Sinonimi:
1.Electric outlet!
2.Electric receptacle
3.Outlet
4.Wall socket
Iako se upotrebljava rijec "plug" radi se (koliko ja znam) o vrsti produznog kabla sa uticnicom na kraju. Ta uticnica se ne ukopava u zid nego se privremeno montira pomocu posebnih tipli za elektro kablove. Vrlo cesto se ovakvi kablovi upotrebljavaju u gradjevinarstvu, a i sam posjedujem jedan.

S postovanjem!


Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 85