KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

retaining frame

Croatian translation: zaštitni okvir / maska


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:retaining frame
Croatian translation:zaštitni okvir / maska
Entered by: Vesna Zivcic

15:46 Jan 28, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: retaining frame
Postojeći prijevod glasi "učvrsni okvir", ali mi to ne zvuči kao najsretnije rješenje (Možda "zaštitni okvir"). Molim vas prijedloge i mišljenje o izrazu "učvrsni okvir".
Daniela Miklic Belancic
zaštitna maska
Explanation:
Moj prijedlog: zaštitna maska

Iz opisa na dolje navedenom siteu proizlazi da se radi o okviru koji pokriva prostor između pojedinih glava za brijanje (3).

"Instructions

How to Change Your Norelco Razor Heads: 1. Turn the razor off, remove the cord from the outlet and cord from the razor.
2. Press the razor head release button and open the razor head assembly.
3. Turn the wheel counterclockwise and remove the retaining frame."



Osim funkcije učvršćivanja, ova maska vjerojatno sprečava i prodiranje obrijanih dlaka u mehanizam samog aparata.
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Hvala Vam na prijedlogu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zaštitna maska
Vesna Zivcic
3 +2drzac
Drak
3postolje
Drak


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
postolje


Explanation:
U slucaju aparata za brijanje, mislim da je to ono postolje na kome aparat stoji kad se ne koristi. Mislim da to postolje sluzi i za punjenje aparata.

Drak

Drak
PRO pts in pair: 6

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
drzac


Explanation:
Sad mi je palo na pamet da moze i ovako...



Drak
PRO pts in pair: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sanja Mihailovic: Da, ja sam pronašla i ne baš sretnu varijantu "osiguravajući okvir", dakle to jeste držač u koji se aparat stavlja da stoji kada je van upotrebe (a verovatno i za punjenje ako je bežični, na primer)
12 mins
  -> Da, onaj "frame" zbunjuje. Kad sam jednostavno shvatio o kom delu aparta je rec, onda je jasno da se radi o postolju ili o drzacu.

agree  Ingrid Lovric
1 hr

agree  bergazy: Najjednostavnije i najelegantnije
1 hr

disagree  Franka72: u ovom kontekstu ne moze biti drzac
16 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zaštitna maska


Explanation:
Moj prijedlog: zaštitna maska

Iz opisa na dolje navedenom siteu proizlazi da se radi o okviru koji pokriva prostor između pojedinih glava za brijanje (3).

"Instructions

How to Change Your Norelco Razor Heads: 1. Turn the razor off, remove the cord from the outlet and cord from the razor.
2. Press the razor head release button and open the razor head assembly.
3. Turn the wheel counterclockwise and remove the retaining frame."



Osim funkcije učvršćivanja, ova maska vjerojatno sprečava i prodiranje obrijanih dlaka u mehanizam samog aparata.


    Reference: http://www.walgreens.com/store/product.jhtml?CATID=100611&PR...
    Reference: http://www.eurosalon.net/www/uvoz/galerija-philipsbcb/philis...
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 865
Grading comment
Hvala Vam na prijedlogu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Franka72: zasitni okvir
14 hrs