KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

Synchronous data over the RF link with data scrambling

Croatian translation: sinkroni prijenos podataka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:synchronous data
Croatian translation:sinkroni prijenos podataka
Entered by: bergazy

00:28 Dec 23, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Synchronous data over the RF link with data scrambling
Protokoli prijema
Karen Ordanic
Sinkroni prijenos podataka preko radio veze sa miješanjem/enkripcijom/kodiranjem podataka
Explanation:
Ovdje je vidljivo da su scrambling i encription ( još i: kriptiranje) sinonimi.

Data Encryption


Data encryption is a means of scrambling the data so that is can only be read by the person(s) holding the 'key' - a password of some sort. Without the 'key', the cipher cannot be broken and the data remains secure. Using the key, the cipher is decrypted and the data is returned to its original value or state.

Each time one wishes to encrypt data, a key from the 72,000,000,000,000,000 possible key variations, is randomly generated, and used to encrypt the data. The same key must be made known to the receiver if they are to decrypt the data.

Ovdje ćete naći podatke o sinkronom prijenosu.

SADRŽAJ KOLEGIJA
... Arhitekture mreža. Organizacije za standardizaciju. Prijenos podataka. Asinkroni
i sinkroni prijenos. ATM i SDH. Kodiranje podataka. Komunikacijske mreže. ...
www.etfos.hr/~drago/predmeti/mip/sadrzaj.html - 32k - Spremljeno - Slične stranice
[ Više rezultata za www.etfos.hr ]



Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Sinkroni prijenos podataka preko radio veze sa miješanjem/enkripcijom/kodiranjem podatakabergazy
5 +2Istovremeni...
Andjelo Miklic


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Istovremeni...


Explanation:
Istovremeni protok podataka RF vezom putem više kanala.

Radi se o tome da se jedna veza podijeli (scrambler) na više kanala.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-23 06:13:03 (GMT)
--------------------------------------------------

RF veza = radio veza.
Moguće je i da se podaci šalju putem više kanala, ali se pritom podijele na različite dijelove. Najčešća je podjela opet na različite frekvencije.

Moguće je i Istovremeni prijenos razližitih podataka putem RF (radio) veze (kanala).

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
2 hrs
  -> Hvala mnogo!

agree  Federica Masante
2 days 8 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Sinkroni prijenos podataka preko radio veze sa miješanjem/enkripcijom/kodiranjem podataka


Explanation:
Ovdje je vidljivo da su scrambling i encription ( još i: kriptiranje) sinonimi.

Data Encryption


Data encryption is a means of scrambling the data so that is can only be read by the person(s) holding the 'key' - a password of some sort. Without the 'key', the cipher cannot be broken and the data remains secure. Using the key, the cipher is decrypted and the data is returned to its original value or state.

Each time one wishes to encrypt data, a key from the 72,000,000,000,000,000 possible key variations, is randomly generated, and used to encrypt the data. The same key must be made known to the receiver if they are to decrypt the data.

Ovdje ćete naći podatke o sinkronom prijenosu.

SADRŽAJ KOLEGIJA
... Arhitekture mreža. Organizacije za standardizaciju. Prijenos podataka. Asinkroni
i sinkroni prijenos. ATM i SDH. Kodiranje podataka. Komunikacijske mreže. ...
www.etfos.hr/~drago/predmeti/mip/sadrzaj.html - 32k - Spremljeno - Slične stranice
[ Više rezultata za www.etfos.hr ]





bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing: "scrambling" je isto i "invertiranje" pa da bude kraće moglo bi biti ... s invertiranjem podataka
5 hrs
  -> Naravno.Našao sam i izraz "premetanje"

agree  Marcel Milic
10 hrs
  -> Hura!

agree  Federica Masante
2 days 4 hrs