KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

power outlet box

Croatian translation: kombinirana nadžbukna utičnica

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:power outlet box
Croatian translation:kombinirana nadžbukna utičnica
Entered by: Sandra Milosavljevic-Rothe

13:53 Jan 12, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: power outlet box
na njemačkom: Steckdosenkombination

moja trenutna radna verzija:
kombinirana utičnica

za sliku vidi npr. pod http://www.eas-y.de/scripts/upk/upkweb.dll/eas/start2?tranid...
Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Nadžbukna utičnica
Explanation:
Ako je stvarno no na što ste stavili link, onda je to to. Naime, ono su sve nadžbukne utičnice. Podžbukne su one koje idu u zid, a ove se montiraju iznad površine zida.
Isto je i Power outlet box. Radi se o kutiji u kooj je utičnica, ali kod nas je izraz za to nadžbukna utičnica.
Govorim iz iskustva

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-12 20:11:20 (GMT)
--------------------------------------------------

Po jednoj od slika, na kojoj je dvostruka utičnica, može se reći i kombinirana nadžbukna utičnica.

Ako se u kombinaciji nalazi prekidač i utičnica, onda je to Kombinirana nadžbukna utičnica sa prekidačem. (Na slikama ima i takvih primjera.)

Toliko!
Selected response from:

Andjelo Miklic
Grading comment
upravo se o tome radi. puno hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Nadžbukna utičnica
Andjelo Miklic
5utičnica
Gabrijela


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Nadžbukna utičnica


Explanation:
Ako je stvarno no na što ste stavili link, onda je to to. Naime, ono su sve nadžbukne utičnice. Podžbukne su one koje idu u zid, a ove se montiraju iznad površine zida.
Isto je i Power outlet box. Radi se o kutiji u kooj je utičnica, ali kod nas je izraz za to nadžbukna utičnica.
Govorim iz iskustva

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-12 20:11:20 (GMT)
--------------------------------------------------

Po jednoj od slika, na kojoj je dvostruka utičnica, može se reći i kombinirana nadžbukna utičnica.

Ako se u kombinaciji nalazi prekidač i utičnica, onda je to Kombinirana nadžbukna utičnica sa prekidačem. (Na slikama ima i takvih primjera.)

Toliko!


    www.ponuda.com/v3/ _katalozi.asp?TIP=ART&Kriterij=INFMRE
    Reference: http://www.ergos.rs.sr/katalog/u.htm
Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265
Grading comment
upravo se o tome radi. puno hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IVAN-57
6 mins
  -> Hvala

agree  bergazy
25 mins
  -> Hvala

agree  Anita Milos
3 hrs
  -> Hvala!

agree  Daniela Miklic Belancic: Ma bravo
6 hrs
  -> Hvala

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
utičnica


Explanation:
Na đalost nisam uspijela otvoriti sliku, ali sudeći po njemačkom nazivu to je kombinirana utičnica, dok je prevod engleskog taj koji sam vam dala.


Gabrijela
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 44