KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

segment coupler

Croatian translation: segmentni sprežnik

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:segment coupler
Croatian translation:segmentni sprežnik
Entered by: Sandra Milosavljevic-Rothe

14:13 Jan 12, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: segment coupler
na njemačkom: Segmentkoppler

u kontekstu "Profibus segment coupler"

hvala unaprijed!
Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
segmentni sprežnik
Explanation:
I njemačko-hrvatski elektrotehnički rječnik (Muljević) i englesko-hrvatski rječnik elektronike (Štambuk, Pervan, Pilković, Roje) za izraz "coupler/Koppler" navode "sprežnik"

MfG

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs 25 mins (2004-01-13 12:39:21 GMT)
--------------------------------------------------

I Kišev Informatički rječnik navodi isključivo izraz \"Sprežnik\"

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 4 hrs 48 mins (2004-01-14 19:02:15 GMT)
--------------------------------------------------

segmentni sprežnik profibus komunikacijske sabirnice

\"On-line upravljanje preko profibus komunikacijske sabirnice\". ...
www.esa.fer.hr/djelatnici/zebic_zeljko.htm
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
coupler = sprežnik

između ostalog Lange coupler = Langeov sprežnik

Dugo mi je trebalo da se odlučim i verujem (nadam se) da je ovo najbolje rešenje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Veza među segmentima Profibus sustava
Daniela Miklic Belancic
5Spojnica segmenata profibus sustava
Andjelo Miklic
4segmentni sprežnik
Vesna Zivcic
3 +1Spojnik segmenata/dijelova/Uređaj za spajanje
bergazy


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Spojnik segmenata/dijelova/Uređaj za spajanje


Explanation:
PDF] UNICOM Electric
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat
... Token Ring Modular Splitter, Eth/Tel splitter 41,00 TEL-ADU14A Telefon splitter,
4/1, 1in / 4out 58,00 ILC-UE08A-WT RJ45/RJ45 spojnica (coupler), Cat5e, ravna ...
www.manor.hr/cms/upload/5/1032/UnicomPasiva.pdf - Slične stranice

[PDF] CONCEPTRONIC
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat
Page 1. CONCEPTRONIC A Tulip Company www.conceptronic.net 11.11.2003.
KN JR** V.90/V.92, 56k voice/fax/modem, retailbox C56PMi * interni ...
www.manor.hr/cms/upload/5/1042/Cjelokupna ponuda.pdf - Slične stranice

Netiks doo
... 3M" optičkih komponenata: "Hot Melth" optičkih konektora (ST,SC,FC/PC) za višemodna
i jednomodna svjetlovodna vlakna, mehaničkih spojnika "Fibrlok" za ...
www.netiks.hr/index.cgi?menu_id=53 - 45k - Spremljeno - Slične stranice

3t cable
... optičke spojnice. Omarić je metalni, z dvoja vrata; zaštitna vrata
s uskom gumom i druga vrata s poljem optičkih spojnika. Za ...
www.3tcable.hr/optika/ZRS.html - 11k - Spremljeno - Slične stranice






Rečnik Mikro knjige: acoustic coupler
... prefiks | engleski srpski. acoustic coupler. akustički sprežni (vezni)
element; akustična spojnica. Copyright Š 2003 Mikro knjiga.
www.mikroknjiga.co.yu/recnik/recnik.php?odrednica=70 - 8k - Spremljeno - Slične stranice



bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dusica Milosavljevic: uredjaj za spajanje ili spregu parica
35 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Veza među segmentima Profibus sustava


Explanation:
spojnica segmenata Profibus mreže

segment controller - segmentni element veze



--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-12 19:12:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Ispravak - \"segment coupler\" - segmentni element veze


    Reference: http://www.pepperl-fuchs.com/pa/interbtob/profibus/main_e.ht...
Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andjelo Miklic: Spojnica... Pa mislim... Vidi se iskustvo u prijevodima visokosofisticiranih komunikacijskih sustava. Bravo ! What an idea! Super, domišljato! Ovo je, mislim, dovoljno.
55 mins
  -> Moj naklon.

agree  Gordana Podvezanec
2 hrs
  -> Hvala

1 day 48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Spojnica segmenata profibus sustava


Explanation:
:)
Još jedan prijedlog. Coupler kao spojnica.
Segment Profibus veze je čist prijevod

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
segmentni sprežnik


Explanation:
I njemačko-hrvatski elektrotehnički rječnik (Muljević) i englesko-hrvatski rječnik elektronike (Štambuk, Pervan, Pilković, Roje) za izraz "coupler/Koppler" navode "sprežnik"

MfG

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs 25 mins (2004-01-13 12:39:21 GMT)
--------------------------------------------------

I Kišev Informatički rječnik navodi isključivo izraz \"Sprežnik\"

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 4 hrs 48 mins (2004-01-14 19:02:15 GMT)
--------------------------------------------------

segmentni sprežnik profibus komunikacijske sabirnice

\"On-line upravljanje preko profibus komunikacijske sabirnice\". ...
www.esa.fer.hr/djelatnici/zebic_zeljko.htm

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 865
Grading comment
coupler = sprežnik

između ostalog Lange coupler = Langeov sprežnik

Dugo mi je trebalo da se odlučim i verujem (nadam se) da je ovo najbolje rešenje.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daniela Miklic Belancic: Informatički rječnik navodi "sprežnik", ali u praksi se koristi...da li uopće? Rječnik elektronike isto tako navodi i "element veze" i "spojni element" (multihole coupler). I naravno, Kišev Informatički rječnik "isključivo" navodi i "element veze".
13 hrs
  -> "spojnica" je "coupling", a ako je to isto kao i "coupler" postoji mogućnost da ste u pravu

neutral  Andjelo Miklic: "Sprežnik",iako naveden u više rječnika, zvuči kao iz "čuvenog" rječnika sa stranice www.srce.hr/~zskiljan/rjecnik.html. PS: Coupler (R.Filipović)= Onaj koji veže, spaja, skopčava. Pa valjda spojnica spaja. Ili ne?
1 day 12 hrs
  -> I spojka spaja, ali je naupotrebljiva u ovom kontekstu. Obično se u dilemi traži provjera u najmanje dva nezavisna izvora. Ja sam navela tri, a na postavljaču pitanja je da odluči koji mu je odgovor najviše pomogao.