KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

locating lugs

Croatian translation: spojna ušica ili navrtka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:locating lugs
Croatian translation:spojna ušica ili navrtka
Entered by: Marcel Milic

22:10 Mar 6, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: locating lugs
Ovdje je cijela rečenica:
Pull the rubber gasket over the locating lugs on the cover, then push it onto the four studs so that it is firmly positioned on the cover.
"Locating lugs" i "four studs" su problem.
Razumijem, da treba brtvilo navuči na .... koje su na pokrovu, a onda treba to gurnuti na na .... tako da sve skupa čvrsto stoji na pokrovu.
Marcel Milic
Slovenia
vidi dolje
Explanation:
lug = spojna ušica ili navrtka,
stud = klinac; zavrtanj; kontaktni klin

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2004-03-06 22:59:00 GMT)
--------------------------------------------------

a termin \"locating\" bi se mogao odnositi na određeni (fiksni) položaj navrtka ili spojne ušice
Selected response from:

Nedzad Selmanovic
Grading comment
Evo, baš to mi je trebalo!
Hvala puno - obijema.
lp,
Marcel
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Fiksirajuća podloška
Andjelo Miklic
3vidi dolje
Nedzad Selmanovic


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vidi dolje


Explanation:
lug = spojna ušica ili navrtka,
stud = klinac; zavrtanj; kontaktni klin

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2004-03-06 22:59:00 GMT)
--------------------------------------------------

a termin \"locating\" bi se mogao odnositi na određeni (fiksni) položaj navrtka ili spojne ušice

Nedzad Selmanovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 220
Grading comment
Evo, baš to mi je trebalo!
Hvala puno - obijema.
lp,
Marcel

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Fiksirajuća podloška


Explanation:
U slengu se kod nas podloška kaže "šajba". To je ona pločica koja ide ispod matice. U ovom slučaju matica na sebi ima okomite utore na ravnim stranama, a podloška ima jezičak ilki zub koji se nakon pritezanja savije nagore (ili nadolje), te uđe u utor na matici, čime se onemogućava odvrtanje.
Možete točno vidjeti o čemu se radi ako ste OK sa tehničkim nacrtima, i to na linku:
www.elma.ch/files/products/rotary_components/pdfs/rotary_sw...
PS: PDF file, pa se malo sporije otvara, ali jasno je vidljivo o čemu se radi.

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265