KudoZ home » English to Croatian » Tourism & Travel

signature bed

Croatian translation: krevet s potpisom dizajnera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:signature bed
Croatian translation:krevet s potpisom dizajnera
Entered by: Martina Pokupec

10:52 Dec 2, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: signature bed
e.g. In a hotel - a room offers exclusive signature beds..
S potpisom?
Mirela Dorotic
krevet s potpisom dizajnera
Explanation:
Još bih dodala s potpisom dizajnera, jer je dosta neuobičajen termin u hrvatskoj hotelskoj ponudi
Selected response from:

Martina Pokupec
Croatia
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3krevet s potpisom dizajnera
Martina Pokupec
5 +1prepoznatljivi kreveti
Gordana Podvezanec
Summary of reference entries provided
bar mi se čini
Darko Kolega

  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
krevet s potpisom dizajnera


Explanation:
Još bih dodala s potpisom dizajnera, jer je dosta neuobičajen termin u hrvatskoj hotelskoj ponudi


    Reference: http://www.moja4zida.hr/cro/Interijeri/Stanovi/Interijer-s-p...
Martina Pokupec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Biserka Tomljenović
6 hrs
  -> Hvala Vam!

agree  GTBtranslations
8 hrs
  -> Hvala Vam!

agree  Lingua 5B
9 hrs
  -> Hvala!

1 day 33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
prepoznatljivi kreveti


Explanation:
moze se raditi o krevetu s potpisom dizajnera no najvjerojatnije se radi o stilsko jezicnoj figuri- nasi prepoznatljivi, cuveni, udobni kreveti...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day38 mins (2010-12-03 11:31:06 GMT)
--------------------------------------------------

ali moze se prevesti i kao:
kreveti s prepoznatljivim potpisom dizajnera


Gordana Podvezanec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  stukelja
938 days




Reference comments


2 mins peer agreement (net): +2
Reference: bar mi se čini

Reference information:
dizajnerski kreveti


mi i nismo imali u hotelu

Darko Kolega
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Note to reference poster
Asker: Hvala. Sinonim bi onda zaista mogao biti 's potpisom'.


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Sanja Demut: Definitivno dizajnerski kreveti.
25 mins
agree  Moki77
4 hrs