KudoZ home » English to Croatian » Tourism & Travel

service provider

Croatian translation: davatelj usluga


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:service provider
Croatian translation:davatelj usluga
Entered by: bergazy

08:35 Dec 10, 2004
English to Croatian translations [Non-PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: service provider
What is the best way to say it in Croatian?
anna
Davatelj usluga
Explanation:
To je daleko češći izraz na hrvatskom.

54 15.5.2002 Pravilnik o evidenciji davatelja usluga ...
... Davatelj usluga certificiranja prije početka obavljanja usluga certificiranja u
Republici Hrvatskoj podnosi Ministarstvu gospodarstva (u daljnjem tekstu ...
www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2002/1021.htm - 26k - Cached - Similar pages
[ More results from www.nn.hr ]

web hosting, web prostor, internet prostor, internet asp, cgi-bin ...
... Ovi uvjeti uređuju odnos između: "Davatelj usluga" - WEB Marketing, Zagreb i "Korisnik"
- svaka pravna ili fizička osoba koja koristi WEB Marketing usluge ...
www.wem.hr/web_hosting/web_hosting_uvjeti.html - 15k - Cached - Similar pages

PRAVILNIK O EVIDENCIJI DAVATELJA USLUGA CERTIFICIRANJA ...
... PRIJAVA I UPIS U EVIDENCIJU Postupak prijave Članak 2. Davatelj usluga certificiranja
prije početka obavljanja usluga certificiranja u Republici Hrvatskoj ...
www.poslovniforum.hr/zakoni/pravilnik_o_ep_03.asp - 34k - Cached - Similar pages

ZAKON O ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI - Narodne novine 173/03
... dokumenta, kako je to definirano posebnim zakonom, 4. davatelj usluga – pravna ili
fizička osoba koja pruža usluge informacijskog društva, 5. korisnik ...
www.poslovniforum.hr/zakoni/z-el-tr.asp - 47k - 8 Dec 2004 - Cached - Similar pages
[ More results from www.poslovniforum.hr ]

Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Davatelj uslugabergazy
5dobavljac usluga
Davorka Grgic


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dobavljac usluga


Explanation:
Partneri - Microsoft Certified Partner - Zahtjevi
... imati barem jedno cjelovito softversko rješenje koje je testirala tvrtka Microsoft
ili njen ovlašteni dobavljač usluga testiranja - primjerice "Microsoft ...
www.microsoft.com/croatia/partner/ partnerprogram/certified_zahtjevi.asp - 24k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
[ Meer resultaten van www.microsoft.com ]
American Express - Croatia - Rules and Regulations
... posebne, posljedične, sporedne ili neizravne štete u vezi s robama ili uslugama
koje je isporučio bilo koji dobavljač ili pružatelj usluga putem ovih ...
www24.americanexpress.com/ croatia/legal/rules_regulations.asp


Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marija Vujosevic Caric: Istina je da se ovo koristi. Kad, međutim dobro razmislite, shvatit ćete kako se radi o doslovnom prevodu s engleskog jezika. Gore navedeni "pružatelj" usluga, nepostojeća je hrvatska riječ.
3 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
Davatelj usluga


Explanation:
To je daleko češći izraz na hrvatskom.

54 15.5.2002 Pravilnik o evidenciji davatelja usluga ...
... Davatelj usluga certificiranja prije početka obavljanja usluga certificiranja u
Republici Hrvatskoj podnosi Ministarstvu gospodarstva (u daljnjem tekstu ...
www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2002/1021.htm - 26k - Cached - Similar pages
[ More results from www.nn.hr ]

web hosting, web prostor, internet prostor, internet asp, cgi-bin ...
... Ovi uvjeti uređuju odnos između: "Davatelj usluga" - WEB Marketing, Zagreb i "Korisnik"
- svaka pravna ili fizička osoba koja koristi WEB Marketing usluge ...
www.wem.hr/web_hosting/web_hosting_uvjeti.html - 15k - Cached - Similar pages

PRAVILNIK O EVIDENCIJI DAVATELJA USLUGA CERTIFICIRANJA ...
... PRIJAVA I UPIS U EVIDENCIJU Postupak prijave Članak 2. Davatelj usluga certificiranja
prije početka obavljanja usluga certificiranja u Republici Hrvatskoj ...
www.poslovniforum.hr/zakoni/pravilnik_o_ep_03.asp - 34k - Cached - Similar pages

ZAKON O ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI - Narodne novine 173/03
... dokumenta, kako je to definirano posebnim zakonom, 4. davatelj usluga – pravna ili
fizička osoba koja pruža usluge informacijskog društva, 5. korisnik ...
www.poslovniforum.hr/zakoni/z-el-tr.asp - 47k - 8 Dec 2004 - Cached - Similar pages
[ More results from www.poslovniforum.hr ]



bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ingrid Lovric
0 min
  -> Hvala

agree  Zdenka Ivkovcic
44 mins

agree  Valentina Balšić
2 hrs

agree  Marija Vujosevic Caric: Po meni je bolje kazati pružalac, jer su tako, ukoliko se radi o fizičkoj osobi, obuhvaćene i osobe ženskog spola.
2 hrs

agree  V&M Stanković: da, najčešće je davatelj/pružatelj usluga, a dobavljač robe
3 hrs

agree  dkalinic: Ili pružatelj usluga.
4 hrs

agree  A.Đapo
11 hrs