KudoZ home » English to Croatian » Transport / Transportation / Shipping

operational discharges

Croatian translation: operacijsko(operativno) ispuštanje zauljenih voda


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:operational discharges
Croatian translation:operacijsko(operativno) ispuštanje zauljenih voda
Entered by: zoran rukavina

11:05 Oct 24, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Science - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: operational discharges
Of the oil released, the great majority is reported to have come from operational discharges and only a small fraction from accidental spills.
Margita Soldo
Croatia
operacijsko(operativno) ispuštanje zauljenih voda
Explanation:
Kao iz vašeg pitanja za razliku od iznenadnog, nekontroliranog izljeva ulja (oil spill) postoji kontrolirano i dopušteno ispuštanje ulja ( zauljenih voda) u malim količinama.
Selected response from:

zoran rukavina
Grading comment
hvala

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1operacijsko(operativno) ispuštanje zauljenih vodazoran rukavina
3ispuštanje otpadnih vodasazo


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ispuštanje otpadnih voda


Explanation:
.


    Reference: http://www.black-tides.com/uk/tools/glossary.php#lexiqueO
sazo
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
operacijsko(operativno) ispuštanje zauljenih voda


Explanation:
Kao iz vašeg pitanja za razliku od iznenadnog, nekontroliranog izljeva ulja (oil spill) postoji kontrolirano i dopušteno ispuštanje ulja ( zauljenih voda) u malim količinama.


    Reference: http://www.csa.hr/index.php?subaction=showfull&id=1190837720...
zoran rukavina
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day7 hrs