KudoZ home » English to Czech » Accounting

inventory risk

Czech translation: riziko snížení inventární hodnoty zboží/zásob


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inventory risk
Czech translation:riziko snížení inventární hodnoty zboží/zásob
Entered by: Zuzana Jurková

13:19 Dec 19, 2010
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: inventory risk
Indicators of gross revenue reporting:
The company:
- Is the primary obligor in the arrangement
- Has general inventory risk
- Has latitude in establishing the price
Zuzana Jurková
Italy
riziko snížení inventární hodnoty zboží/zásob
Explanation:
změnou ceny ny trhu se sníží inventární hodnota
Selected response from:

Hana Rutova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4riziko zásobDalibor Uhlik
4riziko plynoucí ze zásobIvan Šimerka
3riziko snížení inventární hodnoty zboží/zásobHana Rutova
3riziko neprodejnosti zásob
Ales Horak
3riziko inventarizace
jankaisler


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
riziko inventarizace


Explanation:
x


    Reference: http://www.mfcr.cz/cps/rde/xchg/mfcr/xsl/verspr_kontrola_891...
jankaisler
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 31

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
riziko neprodejnosti zásob


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 18 min (2010-12-19 13:38:13 GMT)
--------------------------------------------------

Když to má být ukazatel obratu, jedná se zřejmě pouze o nadbytečný stav zásob, s nimž je to riziko spojeno

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
riziko plynoucí ze zásob


Explanation:
Může to být položka v přehledu pro řízení rizik (risk management)
neříká se přímo, jaké je to riziko (je jich příliš mnoho,nejsou potřebné pro výrobu, nejsou prodejné jako mezivýrobky nebo finální výrobky) někdy ovšem je riziko opačné (nedostatečné zásoby pro výrobu

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
riziko snížení inventární hodnoty zboží/zásob


Explanation:
změnou ceny ny trhu se sníží inventární hodnota


    Reference: http://lexicon.ft.com/term.asp?t=inventory-risk
Hana Rutova
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 16