KudoZ home » English to Czech » Accounting

account director

Czech translation: ředitel odpovědný za styk s (významnými) klienty


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:account director
Czech translation:ředitel odpovědný za styk s (významnými) klienty
Entered by: Ivo Jurasek

10:04 Aug 28, 2014
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: account director
Funkce v podniku. Ve všech českých zdrojích jsem našel jen anglickou formu.
Ivo Jurasek
Czech Republic
ředitel odpovědný za styk s (významnými) klienty
Explanation:
ředitel odpovědný za portfolio klientů

nebo zkrátka (podle kontextu)
account director
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
Děkuji. Klient si český překlad žádal a názvy korporátních funkcí (stejně jako mnohdy jejich náplň) pro mne zůstává malou záhadou:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nepřekládat
Václav Pinkava
3ředitel odpovědný za styk s (významnými) klienty
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ředitel odpovědný za styk s (významnými) klienty


Explanation:
ředitel odpovědný za portfolio klientů

nebo zkrátka (podle kontextu)
account director

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 39
Grading comment
Děkuji. Klient si český překlad žádal a názvy korporátních funkcí (stejně jako mnohdy jejich náplň) pro mne zůstává malou záhadou:-)
Notes to answerer
Asker: *zůstávají


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nepřekládat


Explanation:
zavedený žargon

Václav Pinkava
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4