KudoZ home » English to Czech » Accounting

(senior) account manager

Czech translation: (hlavní) manažer vztahů se zákazníky


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(senior) account manager
Czech translation:(hlavní) manažer vztahů se zákazníky
Entered by: Ivo Jurasek

10:25 Aug 28, 2014
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: (senior) account manager
Další funkce v podniku, kterou si nejsem moc jistý.
Ivo Jurasek
Czech Republic
(hlavní) manažer vztahů se zákazníky
Explanation:
Napadlo mě ještě toto, obdobně lze použít i u předchozí otázky.
Varianty viz tamtéž. Anebo prostě nechat v angličtině.

Viz také http://www.bacanales.cz/?q=node/9
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1raději ponechat bez překladu
Pavel Bartusek
3 +1(hlavní) manažer vztahů se zákazníky
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(hlavní) manažer vztahů se zákazníky


Explanation:
Napadlo mě ještě toto, obdobně lze použít i u předchozí otázky.
Varianty viz tamtéž. Anebo prostě nechat v angličtině.

Viz také http://www.bacanales.cz/?q=node/9

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  David Vašek
2 days 23 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
raději ponechat bez překladu


Explanation:
...

Pavel Bartusek
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Václav Pinkava
9 hrs
  -> Děkuji