KudoZ home » English to Czech » Automotive / Cars & Trucks

(Engine) Torque rod

Czech translation: kompenzátor točivého momentu (motoru)


17:37 Feb 20, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: (Engine) Torque rod
bohužel nemám žádná další kontext, překlad obsahuje jen seznam částí v motoru (rozvody, nářadí apod). Ve francouzštině je to "Biellette anti-couple", takže soudím že to je nějaký stabilizátor proti zkrutu?
Filip Tichy
Czech Republic
Czech translation:kompenzátor točivého momentu (motoru)
Explanation:
případně táhlo/tyč pro kompenzaci točivého momentu
Selected response from:

Jiri Kortus
Czech Republic
Grading comment
podle té francouzštiny to myslím bude tento předkald, děkuji!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vzpěra hnací nápravy
Martin König
4 +1kompenzátor točivého momentu (motoru)
Jiri Kortus
4torzní tlumič kmitů
Pavel Blann
1torzní tyč (?)
rosim


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(engine) torque rod
kompenzátor točivého momentu (motoru)


Explanation:
případně táhlo/tyč pro kompenzaci točivého momentu

Jiri Kortus
Czech Republic
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 53
Grading comment
podle té francouzštiny to myslím bude tento předkald, děkuji!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  seraalice
20 mins
  -> díky

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
(engine) torque rod
torzní tyč (?)


Explanation:
torzní tyč je obvyklá součást "pérování"...
jste si jist, že "(engine)" patří k k tomu?


rosim
Does not meet criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 43

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(engine) torque rod
torzní tlumič kmitů


Explanation:
neboli "torsional damper"



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Crankshaft
Pavel Blann
Czech Republic
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 133

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
(engine) torque rod
vzpěra hnací nápravy


Explanation:
Torzní tyč je naprosto přesná, tím jsem si jistý, ale už jsem viděl i to, co nabízí slovník - vzpěra hnací nápravy.
Google toho ale stejně mnohem víc nabízí s tou "torzní tyčí".


    Reference: http://www.google.com/search?hl=cs&q=%22torzn%C3%AD+ty%C4%8D...
Martin König
Meets criteria
Native speaker of: Native in CzechCzech