KudoZ home » English to Czech » Automotive / Cars & Trucks

ceremetallic

Czech translation: kovokeramická spojka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ceremetallic
Czech translation:kovokeramická spojka
Entered by: Jan Kolbaba

16:26 Nov 22, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: ceremetallic
Jedná se o typ spojky. V tabulce stojí: "Clutch type: Dry, ceremetallic". Poté následují jen čísla (330, 355), která označují její průměr v milimetrech. Žádný další kontext.
díky!
Jan Kolbaba
Czech Republic
kovokeramická spojka
Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-11-22 16:34:33 GMT)
--------------------------------------------------

myslím, že další vysvětlení není zapotřebí

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-11-22 16:35:46 GMT)
--------------------------------------------------

např.
http://web.volny.cz/najdito/slovnik/?search=ceramo-metallic ...

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-11-23 08:22:01 GMT)
--------------------------------------------------

viz mnoho odkazů na netu: http://forum.skodahome.cz/lofiversion/index.php/t49272.html

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-11-23 08:23:36 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.svcnachodmotorsport.cz/?p=article&id=506d22d5-e22...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day16 hrs (2008-11-24 08:35:26 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo, také děkuji
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
Díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kovokeramická spojka
Pavel Prudký
4keramická spojkaPeter Kissik


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
keramická spojka


Explanation:
Termín "kovokeramická spojka" je nesporne také správný, ale "keramická" je beznejsí.

Keramická spojka Škoda Favorit, Felicia KIT CAR
Nové provedení kovokeramické spojky pro vozy Škoda Favorit 1.3 nebo Feliciia 1.3 . Možno použít pro KIT CAR, odlehčená a pevnější Neodpružená keramická ...

speedpro.cz/keramicka-spojka-skoda-favorit-felic... - 40k - Ähnliche Seiten

http://speedpro.cz/keramicka-spojka-skoda-favorit-felicia-p-...
Keramická spojka Škoda 100-130 průměr 190mm
Kovokeramická spojka Škoda 100 až 130. Neodpružená keramická spojka. Průměr lamely 190mm. Tato položka byla přidána do katalogu 27.12.2006. ...

speedpro.cz/keramicka-spojka-skoda-100130... - 40k - Ähnliche Seiten

[ Weitere Suchergebnisse von speedpro.cz ]


Peter Kissik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Pavel Prudký: Nemyslím, že se jedná úplně o totéž. I kdybych nešel do hloubky, jedni a titíž lidé to rozlišují, takže nelze říci, že se jedná o běžnější termín pro jednu věc.
12 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kovokeramická spojka


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-11-22 16:34:33 GMT)
--------------------------------------------------

myslím, že další vysvětlení není zapotřebí

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-11-22 16:35:46 GMT)
--------------------------------------------------

např.
http://web.volny.cz/najdito/slovnik/?search=ceramo-metallic ...

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-11-23 08:22:01 GMT)
--------------------------------------------------

viz mnoho odkazů na netu: http://forum.skodahome.cz/lofiversion/index.php/t49272.html

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-11-23 08:23:36 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.svcnachodmotorsport.cz/?p=article&id=506d22d5-e22...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day16 hrs (2008-11-24 08:35:26 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo, také děkuji

Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 229
Grading comment
Díky!