KudoZ home » English to Czech » Automotive / Cars & Trucks

Minimum Stop Performance

Czech translation: funkce v dolní krajní poloze


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Minimum Stop Performance
Czech translation:funkce v dolní krajní poloze
Entered by: Pavel Prudký

17:34 Dec 3, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / diagnostics
English term or phrase: Minimum Stop Performance
např. zde: http://www.google.co.uk/#hl=cs&expIds=17259,17291,26442,2775...
Pavel Prudký
odchylka od minimální koncové polohy
Explanation:
odhad

--------------------------------------------------
Note added at 24 min (2010-12-03 17:59:50 GMT)
--------------------------------------------------

Jde o závadu - čili zřejmě funkce v minimální (dolní) koncové poloze
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
díky, odchylka to asi nebude, ale krajní poloha byla trafa
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3minimum - zastavte provozDalibor Uhlik
3odchylka od minimální koncové polohy
Ales Horak


Discussion entries: 18





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
minimum stop performance
odchylka od minimální koncové polohy


Explanation:
odhad

--------------------------------------------------
Note added at 24 min (2010-12-03 17:59:50 GMT)
--------------------------------------------------

Jde o závadu - čili zřejmě funkce v minimální (dolní) koncové poloze

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 83
Grading comment
díky, odchylka to asi nebude, ale krajní poloha byla trafa

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
minimum stop performance
minimum - zastavte provoz


Explanation:
podle odkazu, dtc doporučuju vyhledávat jako pdf, napsat výraz a za to pdf

http://www.azdtec.com/techlibrary/balance/Service/MAN500727-...



--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2010-12-03 18:14:29 GMT)
--------------------------------------------------

s tím zastavte provoz to bude asi blbost jak to čtu dál...

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 56