KudoZ home » English to Czech » Automotive / Cars & Trucks

torque support mount

Czech translation: upevnění momentové vzpěry


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:torque support mount
Czech translation:upevnění momentové vzpěry
Entered by: Pavel Prudký

11:49 Dec 13, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / diagnostics
English term or phrase: torque support mount
viz kontexty na webu: http://www.google.co.uk/#q="torque support mount"&hl=cs&rlz=...
předem díky
Pavel Prudký
upevnění momentové vzpěry
Explanation:
Mohlo by se jednat o upevnění této součásti, také zvané jako "dogbone", tedy momentové vzpěry:

http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://r32argent.ca/Parts...

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2010-12-14 10:52:15 GMT)
--------------------------------------------------

ještě pro upřesnění co se týká "momentové vzpěry":
http://www.google.cz/#hl=cs&expIds=17259,17315,18168,23628,2...
http://ftp.psyborg.rpg.pl/bx/udzba a opravy/02_motor.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2010-12-18 08:45:51 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo Pavle
Selected response from:

Jan Kolbaba
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3upevnění momentové vzpěry
Jan Kolbaba
3držák podpůrného prvku pro přenos točivého momentu
Lukáš Georgiev
3uložení držáku pro přenos krouticího momentu
Ales Horak
3opěra krouticího momentu
jankaisler


Discussion entries: 1





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opěra krouticího momentu


Explanation:
resp. držák opěry krouticího momentu

německy: Drehmomentstütze

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 118

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uložení držáku pro přenos krouticího momentu


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2010-12-13 13:04:01 GMT)
--------------------------------------------------

může to být i rameno (podle kontextu) pro přenos krouticího momentu, jinak taky rameno reakce

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 83

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
držák podpůrného prvku pro přenos točivého momentu


Explanation:
...podpůrné jednotky (prostě raději obecněji)

někde "torque support" skutečně vypadá jako držák nebo vzpěra
http://www.themustangnews.com/tech_08/1008-roush-supercharge...
http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/338246-f...
ale imho je to aktivní prvek, protože to má elektronicky ovládaný "valve"

tady se baví o tom, že to v audi updejtovali
http://audiforum.us/off-topic/7198-vag-com-error-code-valve-...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18282/P1874/006260

představuju si to něco jako na principu elmag. ovládané spojky - prostě elmag. ventilem ovládám přítlak a tím přidávám/ubírám přenos momentu a hláška říká, že v okruhu toho ventilu je zkrat

no, babo raď:)

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2010-12-14 10:01:42 GMT)
--------------------------------------------------

nebo "pomocného prvku", ale držák ani vzpěra pro "support" mi zde prostě nesedí
(ještě bych se zamyslel nad použitím "unášecího prvku, unašeče" (??), ale už se tomu nemůžu věnovat, i když pátrání je opojná činnost:)...)

Lukáš Georgiev
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
upevnění momentové vzpěry


Explanation:
Mohlo by se jednat o upevnění této součásti, také zvané jako "dogbone", tedy momentové vzpěry:

http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://r32argent.ca/Parts...

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2010-12-14 10:52:15 GMT)
--------------------------------------------------

ještě pro upřesnění co se týká "momentové vzpěry":
http://www.google.cz/#hl=cs&expIds=17259,17315,18168,23628,2...
http://ftp.psyborg.rpg.pl/bx/udzba a opravy/02_motor.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2010-12-18 08:45:51 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo Pavle

Jan Kolbaba
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 66
Grading comment
děkuji