KudoZ home » English to Czech » Automotive / Cars & Trucks

Reminder Mat

Czech translation: připomínač zapnutí pásů


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Reminder Mat
Czech translation:připomínač zapnutí pásů
Entered by: Pavel Prudký

11:39 Dec 15, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / diagnostics
English term or phrase: Reminder Mat
jediný kontext, diagnostická hláška:
Passenger Seatbelt Reminder Mat Short to Battery
předem děkuji za podněty
Pavel Prudký
připomínač zapnutí pásů
Explanation:
viz celkem podrobny popis http://www.iee.lu/includes/content_jdm_framework/contenus/fi...

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2010-12-15 11:51:41 GMT)
--------------------------------------------------

nebo http://www.novinky.cz/auto/166451-bezpecnost-aut-prodavanych...
a spousta dalších odkazů

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2010-12-15 11:52:29 GMT)
--------------------------------------------------

možná přesněji "připomínač zapnutí bezpečnostních pásů"
Selected response from:

Iveta Pecinkova
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4snímač obsazení sedadla
Jiri Farkac
4senzorová deska připomínače zapnutí pásů
Ales Horak
4připomínač zapnutí pásů
Iveta Pecinkova


Discussion entries: 5





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reminder mat
připomínač zapnutí pásů


Explanation:
viz celkem podrobny popis http://www.iee.lu/includes/content_jdm_framework/contenus/fi...

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2010-12-15 11:51:41 GMT)
--------------------------------------------------

nebo http://www.novinky.cz/auto/166451-bezpecnost-aut-prodavanych...
a spousta dalších odkazů

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2010-12-15 11:52:29 GMT)
--------------------------------------------------

možná přesněji "připomínač zapnutí bezpečnostních pásů"


    Reference: http://www.iee.lu/includes/content_jdm_framework/contenus/fi...
Iveta Pecinkova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reminder mat
senzorová deska připomínače zapnutí pásů


Explanation:
Astra G - Senzorová deska v sedadle spolujezdce.

www.opelastra.cz/forum/read.php?4,72189

--------------------------------------------------
Note added at 15 min (2010-12-15 11:54:32 GMT)
--------------------------------------------------

The Seat Belt Reminder sensor mat detects occupants in passenger and rear seats. A seat
belt reminder system in the vehicle triggers a warning light and/or an audible chime,
reminding unbuckled seat occupants to fasten their seat belts.

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 83

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reminder mat
snímač obsazení sedadla


Explanation:
Já bych se opět přidržel toho, k čemu je to dobré, jakou to plní funkci, než toho, jak to zřejmě vypadá. Deska to nebude, protože to musí být měkké, když je to v sedačce.
Tomu by odpovídalo spíš to mat=dečka, ale myslím, že není důležité, jak to vypadá, ale k čemu to slouží. K tomu aby systém připomínače zapnutí pásů registroval, že na příslušném sedadle někdo sedí.
Navržený pojem je univerzálně používaný u různých značek aut.

Jiri Farkac
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ales Horak: pro toto existuje již běžný termín seat occupancy recognition a podobné varianty
21 mins