KudoZ home » English to Czech » Automotive / Cars & Trucks

Re-entrant combustion bowl

Czech translation: prohloubení ve spalovacím prostoru


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Re-entrant combustion bowl
Czech translation:prohloubení ve spalovacím prostoru
Entered by: Jan Kolbaba

14:53 Dec 16, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Re-entrant combustion bowl
Popis výhod nového motoru:
Kontext: Re-entrant combustion bowl for complete combustion
Jan Kolbaba
Czech Republic
prohloubení ve spalovacím prostoru
Explanation:
Přímým vstřikováním, při kterém je spalovací prostor většinou v pístu, jako prohloubení vhodně tvarované, aby se vzduch při vstupu do tohoto prostoru dostal do vířivého pohybu. Vstřikovací tryska je umístěna ve středu hlavy válce a vstřikuje palivo přibližně kolmo na rovinu víru vzduchu. To vede k odpařování kapiček paliva vstřikovaného víceotvorovou tryskou, přičemž kapičky malých rozměrů tvoří kužel. Vír vzduchu podporuje také rovnoměrné rozdělení paliva v celém spalovacím prostoru.

http://www.mjauto.cz/newdocs/ferenc/motor/motor.htm
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1vířivá komůrka
jankaisler
3 +1prohloubení ve spalovacím prostoru
Ales Horak


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
re-entrant combustion bowl
prohloubení ve spalovacím prostoru


Explanation:
Přímým vstřikováním, při kterém je spalovací prostor většinou v pístu, jako prohloubení vhodně tvarované, aby se vzduch při vstupu do tohoto prostoru dostal do vířivého pohybu. Vstřikovací tryska je umístěna ve středu hlavy válce a vstřikuje palivo přibližně kolmo na rovinu víru vzduchu. To vede k odpařování kapiček paliva vstřikovaného víceotvorovou tryskou, přičemž kapičky malých rozměrů tvoří kužel. Vír vzduchu podporuje také rovnoměrné rozdělení paliva v celém spalovacím prostoru.

http://www.mjauto.cz/newdocs/ferenc/motor/motor.htm

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 83
Grading comment
díky

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Kissik: Dal jsem sice souhlas i hONZOVI, ALE V KONKRÉTNÍM PŘÍPADĚ JE TOTO LEPŠÍM ŘEŠENÍM.
16 hrs
  -> díky, petře

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
re-entrant combustion bowl
vířivá komůrka


Explanation:
"Vznětový motor s vířivou komůrkou
Palivo se vstřikuje do komůrky, která souvisí poměrně širším otvorem s pracovním válcem... "


    Reference: http://max.af.czu.cz/~miki/biodiesel/files/nafta.pdf
jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 118

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ales Horak: našel jsem jako swirl chamber
1 hr

agree  Peter Kissik
15 hrs
  -> Dík Peter!