KudoZ home » English to Czech » Automotive / Cars & Trucks

beadlock spacer

Czech translation: rozpěrný kruh (závěrného kruhu)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:beadlock spacer
Czech translation:rozpěrný kruh (závěrného kruhu)
Entered by: Pavel Prudký

12:54 Nov 8, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / tires
English term or phrase: beadlock spacer
Tire replacement using a beadlock spacer
If the wheel is equipped with a beadlock spacer, bring your vehicle to a qualified repair shop facility to replace the tire on the disc.
nebo viz web
Pochopitelně mi jde o překlad spacer zde v tomto kontextu - asi to není rozpěra ani mezikus ani nic distančního, nevím...
Pavel Prudký
rozpěrací kruh (závěrného kruhu)
Explanation:
vypátral jsem, že beadlock ring je závěrný kruh/prstenec ráfku a k němu přijde takzvaný rozpěrací kruh, a to si myslím, že by mohlo být ono

na obrázku to vypadá opravdu jako kruh, je to tenoučké

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ScNXJdC...



--------------------------------------------------
Note added at 57 min (2013-11-08 13:52:06 GMT)
--------------------------------------------------

Tady nějaký popis:

Používají se pro pneumatiky velkých
rozměrů, nebo pro speciální
pneumatiky.
• Vlastní ráfek má dvě části (posice 4,6
na obrázku).
• Mezi vnitřní patky pneumatiky je
vložen rozpěrný kruh (5).
• Obě části ráfku jsou staženy větším
počtem šroubů (2) a matic (3).
• Součástí ráfku může být i postranní
kruh (4).

www.vvvd.cz/doc/cms_library/modul22-399.pdf
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3rozpěrací kruh (závěrného kruhu)
Ales Horak
3rozšiřovací podložka
Jan Kolbaba
3pojistný kroužek
Ondřej Píša
Summary of reference entries provided
Beadlock spacer = Bolt Flange Spacer
Josef Šoltes

  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pojistný kroužek


Explanation:
zřejmě to bude kroužek/pojistný kroužek

Ondřej Píša
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozšiřovací podložka


Explanation:
https://www.google.cz/#q=beadlock rozšiřovacími podložkami

Mohlo by být?

Jan Kolbaba
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 66

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozpěrací kruh (závěrného kruhu)


Explanation:
vypátral jsem, že beadlock ring je závěrný kruh/prstenec ráfku a k němu přijde takzvaný rozpěrací kruh, a to si myslím, že by mohlo být ono

na obrázku to vypadá opravdu jako kruh, je to tenoučké

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ScNXJdC...



--------------------------------------------------
Note added at 57 min (2013-11-08 13:52:06 GMT)
--------------------------------------------------

Tady nějaký popis:

Používají se pro pneumatiky velkých
rozměrů, nebo pro speciální
pneumatiky.
• Vlastní ráfek má dvě části (posice 4,6
na obrázku).
• Mezi vnitřní patky pneumatiky je
vložen rozpěrný kruh (5).
• Obě části ráfku jsou staženy větším
počtem šroubů (2) a matic (3).
• Součástí ráfku může být i postranní
kruh (4).

www.vvvd.cz/doc/cms_library/modul22-399.pdf


Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 83
Grading comment
děkuji!




Reference comments


14 mins
Reference: Beadlock spacer = Bolt Flange Spacer

Reference information:
Třeba to pomůže, mohla by to pak být třeba: rozpěrná vložka přírubového šroubu.


    Reference: http://www.dieselpowerproducts.com/p-9538-trailready-beadloc...
Josef Šoltes
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 14