KudoZ home » English to Czech » Business/Commerce (general)

gap plan

Czech translation: plán pro překlenutí nedostatku x; překlenovací plán


20:06 Nov 13, 2008
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: gap plan
Current standard work evaluated vs need; gap plan developed? Enter "yes" if at least a portion of the process has been documented to the activity level of detail, via some form of standard work, and a plan has been developed to create standard work for the remainder of the process.

Součást textu k nástroji na posuzování zralosti firemních procesů.
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Czech translation:plán pro překlenutí nedostatku x; překlenovací plán
Explanation:
x
Selected response from:

Alca Ryskova
Czech Republic
Grading comment
Díky; použil jsem plán na překlenutí výpadku, což není 100% shodné, ale to překlenutí se mi líbilo, tak boduji tady.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1plán nápravných opatření
Pavel Prudký
3 +1plán pro překlenutí nedostatku x; překlenovací plán
Alca Ryskova
3 +1plán pro pokrytí/zpracování výpadku/nedostatku/rozdílu/mezeryJana Zajicova


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
plán pro pokrytí/zpracování výpadku/nedostatku/rozdílu/mezery


Explanation:
Nebo plán pro vyřešení téhož. Těžko se to bez znalosti souvislostí chápe.

Jana Zajicova
Czech Republic
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Blann
2 hrs

39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
plán pro překlenutí nedostatku x; překlenovací plán


Explanation:
x

Alca Ryskova
Czech Republic
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 3
Grading comment
Díky; použil jsem plán na překlenutí výpadku, což není 100% shodné, ale to překlenutí se mi líbilo, tak boduji tady.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda: jo, tohle zní dobře
30 mins
  -> dikes

neutral  Pavel Prudký: zejména 2.varianta je zavádějící
1 hr
  -> já vím, že to svádí k ekonomickému výkladu, ale.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
plán nápravných opatření


Explanation:
vcelku bežný termín, obzvlášť u formálních systémů (řízení jakosti apod)


    Reference: http://search.seznam.cz/?q=pl%C3%A1n+n%C3%A1pravn%C3%BDch+op...
Pavel Prudký
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 86

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Alca Ryskova: ale u řízení jakosti je nápr.op. = corrective action, aspoň podle ISO
58 mins
  -> Samozřejmě, ale zde mi to také velmi sedí :-)

agree  Jiri Kortus: souhlasím, je to stručné a výstižné
11 hrs