KudoZ home » English to Czech » Business/Commerce (general)

relentless root cause analysis (RRCA)

Czech translation: systematická analýza hlavní příčiny (hlavních příčin)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:relentless root cause analysis (RRCA)
Czech translation:systematická analýza hlavní příčiny (hlavních příčin)
Entered by: Pavel Prudký

22:02 Nov 13, 2008
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: relentless root cause analysis (RRCA)
Obecně to chápu, a root cause analysis je analýza kořenové / hlavní příčiny, ale nevím, jak tam vhodně zakomponovat to relentless. Snad by to šlo ve smyslu "trvalá / stálá" analýza, ale to mi zase nezapadá do tohoto výkladu RRCA: "The rapid, persistent pursuit of a fundamental process breakdown or failure. The root cause must be controllable, and not an act of nature." Tam se hovoří o setrvalé snaze o selhání procesu - ale analýza nikde. Ale možná je to jen špatná reference. :)
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
systematická analýza (hlavní) příčiny
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2008-11-14 18:05:10 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo, také děkuji
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
Díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2systematická analýza (hlavní) příčiny
Pavel Prudký
4forenzní analýza základní příčiny
Pavel Blann


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
relentless root cause analysis
forenzní analýza základní příčiny


Explanation:
další možnost

Pavel Blann
Czech Republic
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 78

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Pavel Prudký: není přece řeč o něčem nad hranice obvyklého řešení (experti, soudy, atd.), smysl je ve vytrvalosti, tedy systematičnosti
43 mins
  -> relentless znamená víc než jen systematické odškrtávání položek seznamu. zde jde o uplatnění přísně vědeckých metod jako např. v kriminalistice.

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
relentless root cause analysis (rrca)
systematická analýza (hlavní) příčiny


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2008-11-14 18:05:10 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo, také děkuji

Pavel Prudký
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 86
Grading comment
Díky!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda: možná i hlavních příčin
27 mins
  -> děkuji

agree  Alca Ryskova
33 mins
  -> děkuji