KudoZ home » English to Czech » Business/Commerce (general)

last accounts made up to

Czech translation: poslední účetní uzávěrka k


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:last accounts made up to
Czech translation:poslední účetní uzávěrka k
Entered by: jankaisler

20:01 Nov 22, 2013
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / položka britského výpisu z obchodního rejstříku
English term or phrase: last accounts made up to
položka v britském výpisu z obchodního rejstříku - vedle je uvedeno datum

accounts = účetní závěrka

Tady je definice: http://www.companiesmadesimple.com/project/blog/definition-l...

Jak to říct nějak stručně česky?
David Vašek
Czech Republic
poslední účetní uzávěrka k
Explanation:
nebo jen: poslední uzávěrka k
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
Děkuji.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1poslední účetní uzávěrka k
jankaisler
3poslední uzavřené účetní období
Pavel Slama


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
poslední účetní uzávěrka k


Explanation:
nebo jen: poslední uzávěrka k

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 146
Grading comment
Děkuji.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Petr Kedzior
14 hrs
  -> Dík Petře!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poslední uzavřené účetní období


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-11-22 21:36:43 GMT)
--------------------------------------------------

Poslední účetní období uzavřeno ke dni:

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-11-22 21:37:00 GMT)
--------------------------------------------------

/k datu


    https://en.wikipedia.org/wiki/Accounting_period_%28UK_taxation%29
Pavel Slama
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 19