KudoZ home » English to Czech » Business/Commerce (general)

brand companies

Czech translation: společnosti vystupující pod (svojí) značkou


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:brand companies
Czech translation:společnosti vystupující pod (svojí) značkou
Entered by: Pavlina Veresova

13:50 Nov 25, 2013
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: brand companies
One of the XXX Group’s core strengths is its multi-brand strategy. Some of the brand companies operate globally and some in specific regions. They have full operational responsibility within their particular markets, offering products and services that are a perfect fit with local requirements.

Je pro to v češtině nějaký výraz? Nejdřív mě napadly "dceřinné společnosti", ale nesedí mi to k tomu - to by asi byl dost významový posun. Pouhé "portfolio značek" to zjevně také není, když existují rovnou jednotlivé společnosti.

Děkuji
Pavlina Veresova
Czech Republic
společnosti vystupující pod (svojí) značkou
Explanation:
společnost zastřešuje např. x (velko)/maloobchodních značek, které se vyskytují na různých trzích, ale operují ve stejném segmentu;
např. společnost Metro někde vystupuje pod značkou Metro, jinde jako Makro
Selected response from:

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Grading comment
Děkuji, Jitko!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4společnosti vystupující pod (svojí) značkou
Jitka Komarkova (Mgr.)
3 +1značkové společnosti
jankaisler
3společnosti prezentující určitou značku
Eva Clarke


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
společnosti vystupující pod (svojí) značkou


Explanation:
společnost zastřešuje např. x (velko)/maloobchodních značek, které se vyskytují na různých trzích, ale operují ve stejném segmentu;
např. společnost Metro někde vystupuje pod značkou Metro, jinde jako Makro

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20
Grading comment
Děkuji, Jitko!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jaroslava Křižková
5 mins
  -> Děkuji Vám, Jaroslavo!

agree  Ales Horak
15 mins
  -> Děkuji Vám, Aleši!

agree  legmi
47 mins
  -> Děkuji Vám, Míšo!

agree  Mandelik
48 mins
  -> Děkuji Vám!

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
značkové společnosti


Explanation:
společnosti s vlastní zavedenou značkou

VW - její Škoda, Seat atd.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2013-11-25 13:59:07 GMT)
--------------------------------------------------

podmínkou prodeje Škodovky koncernové společnosti Volkswagen bylo mj. zachování značky Škoda

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 146

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Václav Pinkava: jasná věc
5 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
společnosti prezentující určitou značku


Explanation:
Společnost prezentuje a buduje značku na určitém trhu, např. Danone (?) zachovává v ČR značku Orion.

Eva Clarke
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Czech