KudoZ home » English to Czech » Cinema, Film, TV, Drama

Edna is the resident muse for our spectacular post-holiday makeup collection

Czech translation: Edna je stálou inspirací nasí úzasné kolekce lícidel


07:11 Nov 20, 2008
English to Czech translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama / Dame Edna Everage
English term or phrase: Edna is the resident muse for our spectacular post-holiday makeup collection
Jde o představení oblíbené australské komické postavy Dame Edna (Madam Edna, Paní Edna). Potřebuji hlavně to "makeup collection". Předchozí věta popisuje vzhled madam Edny (vlasy barvy lila...).
Veronika Hansova
Czech Republic
Czech translation:Edna je stálou inspirací nasí úzasné kolekce lícidel
Explanation:
dalsí moznost
Selected response from:

Klara Hurkova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4Edna je stálou inspirací nasí úzasné kolekce lícidel
Klara Hurkova
3pro naši senzační (úžasnou...) kolekci pro líčení / kolekci líčidel (na dobu) po dovolené / svátcích
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
3 -1Edna je múzou stálicí naší podovolenkové řady mejkapu
Michaela Bordessoule


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
edna is the resident muse for our spectacular post-holiday makeup collection
pro naši senzační (úžasnou...) kolekci pro líčení / kolekci líčidel (na dobu) po dovolené / svátcích


Explanation:
Začátek (nevešlo se):
Paní Edna je múzou (inspirací) pro...

Místo kolekce by šlo použít i soupravu, sadu...
Místo líčidel by šlo použit i "make-upu" (zní mi to divně, ale používá se)
http://www.google.cz/search?hl=cs&q="sada make-upu"&lr=

Ad holiday - předpokládám, že myslí svátky (Vánoce), ale jeden nikdy neví.


Mimochodem, kdyby někoho zajímalo, jak vypadá holiday make-up :D
http://www.youtube.com/watch?v=zLRoXxj8trY&feature=related

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
edna is the resident muse for our spectacular post-holiday makeup collection
Edna je múzou stálicí naší podovolenkové řady mejkapu


Explanation:
post holiday - bych chápala jako glitrové, jasné barvy, tj. přemrštěné. Edna, pokud si vzpomínám dobře, měla namalované jasně svítivé světle modré oční stíny, růřovolící lícní kosti atd.

Michaela Bordessoule
United Kingdom
Meets criteria
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  srubkova: Ta čeština je hrozná, paní kolegyně, navíc je do ní přimíchána slovenština.
23 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
edna is the resident muse for our spectacular post-holiday makeup collection
Edna je stálou inspirací nasí úzasné kolekce lícidel


Explanation:
dalsí moznost

Klara Hurkova
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rosim
4 hrs
  -> dekuji!

agree  Pavel Blann
4 hrs
  -> dekuji!

agree  Blanka Salkova
9 hrs

agree  srubkova
21 hrs