KudoZ home » English to Czech » Computers (general)

plate processors

Czech translation: vyvolávací automat tiskových desek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:plate processors
Czech translation:vyvolávací automat tiskových desek
Entered by: Monika@ProZ

23:47 Jun 28, 2004
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: plate processors
Zariadenia sa pouzivaju v grafickom priemysle. Ako laik by som povedala, ze sa jedna o "procesory s tlacovymi platnami", ale urcite bude profesionalnejsi preklad ako moja laicka zhatlanina. Cielovy text je slovencina, ale budem vdacna za akykolvek navrh v cestine.
Monika@ProZ
United States
vyvolávací automat
Explanation:
vyvolávací automat tiskových desek po expozici v osvitové jednotce

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 20 mins (2004-06-29 12:08:17 GMT)
--------------------------------------------------

Pravda, \"vyvolávací automat tiskových desek\" by bylo úplnější. Ale mám to tam stejně :-))
Selected response from:

Tomas750
Grading comment
Dakujem za obidve odpovede. Tomas bol o nieco rychlejsi a p. Cimmerovi som udelila body v predoslej otazke, na ktorej sa podielal aj Tomas, a tak teraz priznam body Tomasovi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vyvolávací automatTomas750
5vyvolávací automat na (tiskové) desky
fcimmer


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
vyvolávací automat na (tiskové) desky


Explanation:
Na rozdíl od vyvolávacích automatů na filmy.
Pro inspiraci v němčině je to:
Druckplattenentwickler m; Plattenentwickler m; Entwicklungsmaschine f



    Reference: http://www.dataline.cz/obchod_data/prepress/vyvol/vyvol_prom...
    Reference: http://www.foma.cz/cz/prod/g_automaty.htm
fcimmer
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vyvolávací automat


Explanation:
vyvolávací automat tiskových desek po expozici v osvitové jednotce

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 20 mins (2004-06-29 12:08:17 GMT)
--------------------------------------------------

Pravda, \"vyvolávací automat tiskových desek\" by bylo úplnější. Ale mám to tam stejně :-))


    Reference: http://www.adast.com/czech/news_adastctps.asp
    Reference: http://216.239.59.104/search?q=cache:qqP2D7LN6m4J:www.adast....
Tomas750
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dakujem za obidve odpovede. Tomas bol o nieco rychlejsi a p. Cimmerovi som udelila body v predoslej otazke, na ktorej sa podielal aj Tomas, a tak teraz priznam body Tomasovi.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luciie
380 days