KudoZ home » English to Czech » Construction / Civil Engineering

learn-delete

Czech translation: samoučící načítací a mazací systém


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:learn-delete
Czech translation:samoučící načítací a mazací systém
Entered by: Pavel Prudký

11:22 Nov 22, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / doors, door systems
English term or phrase: learn-delete
The versatile trendsetter

The xxxxxxx is designed as a learn-delete system. The ID cards or transponder fobs can be authorised directly at the door. Programming is performed by holding the programming card at the XS Cylinder. Then the XS Cylinder simply switches to programming mode and authorises or deletes the respective ID card as required. Lost ID cards or transponder fobs can also be deleted with the aid of the XS MasterCard.

Předem děkuji
Pavel Prudký
oprávnění/smazání
Explanation:
tady používají opravňující/mazací průkaz:

Programovací proces se spustí
tím, že se před čtecím modulem přidrží programovací karta
současně s opravňujícím/mazacím průkazem. Pomocí pro-
gramovací karty lze ze čtecího modulu vymazat i ztracené
průkazové karty nebo ztracené transponderové přívěsky.
Všechny průkazové karty a všechny transponderové
přívěsky jsou unikáty. Použitím systému XS-MasterCard lze
snadno realizovat projekty s nutností rychlého a jednodu-
chého programování kontroly vstupu.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:X2tRdR8...

--------------------------------------------------
Note added at 2 h (2013-11-22 13:22:35 GMT)
--------------------------------------------------

Tak to bude asi stejný text :-) Měním tedy na samoučící načítací a mazací systém

Systém Dorma XS-MasterCard
je koncipován jako samoučící načítací a mazací systém.
Opravňující průkazové karty nebo transponderové přívěsky
lze načítat přímo u dveří. Programovací proces se spustí
tím, že se před čtecím modulem přidrží programovací karta
současně s opravňujícím/mazacím průkazem. Pomocí pro-
gramovací karty lze ze čtecího modulu vymazat i ztracené
průkazové karty nebo ztracené transponderové přívěsky.
Všechny průkazové karty a všechny transponderové
přívěsky jsou unikáty. Použitím systému XS-MasterCard lze
snadno realizovat projekty s nutností rychlého a jednodu-
chého programování kontroly vstupu.
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
dík, použiji 2. verzi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ukládání a mazání
rosim
3oprávnění/smazání
Ales Horak
3(systém) učení-smazání
jankaisler


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(systém) učení-smazání


Explanation:
"Zařízení je z výroby již kompletně nastaveno a připraveno k učení ... Je možno přeprogramovat nebo smazat samostatně libovolnou pozici s vyjímkou pozice pro .. "

www.jablotron.com/DownloadHandler.aspx?...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-11-22 12:35:21 GMT)
--------------------------------------------------

Bezkontaktní vstupní systém RP-01

http://www.jablopcb.cz/filespcb/manualy/manual_RP-01.pdf

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 71

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oprávnění/smazání


Explanation:
tady používají opravňující/mazací průkaz:

Programovací proces se spustí
tím, že se před čtecím modulem přidrží programovací karta
současně s opravňujícím/mazacím průkazem. Pomocí pro-
gramovací karty lze ze čtecího modulu vymazat i ztracené
průkazové karty nebo ztracené transponderové přívěsky.
Všechny průkazové karty a všechny transponderové
přívěsky jsou unikáty. Použitím systému XS-MasterCard lze
snadno realizovat projekty s nutností rychlého a jednodu-
chého programování kontroly vstupu.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:X2tRdR8...

--------------------------------------------------
Note added at 2 h (2013-11-22 13:22:35 GMT)
--------------------------------------------------

Tak to bude asi stejný text :-) Měním tedy na samoučící načítací a mazací systém

Systém Dorma XS-MasterCard
je koncipován jako samoučící načítací a mazací systém.
Opravňující průkazové karty nebo transponderové přívěsky
lze načítat přímo u dveří. Programovací proces se spustí
tím, že se před čtecím modulem přidrží programovací karta
současně s opravňujícím/mazacím průkazem. Pomocí pro-
gramovací karty lze ze čtecího modulu vymazat i ztracené
průkazové karty nebo ztracené transponderové přívěsky.
Všechny průkazové karty a všechny transponderové
přívěsky jsou unikáty. Použitím systému XS-MasterCard lze
snadno realizovat projekty s nutností rychlého a jednodu-
chého programování kontroly vstupu.

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 34
Grading comment
dík, použiji 2. verzi

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ukládání a mazání


Explanation:
zdá se, že nejde o nic než přeprogramování
(jako třeba s klíči u auta)

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 21