KudoZ home » English to Czech » Electronics / Elect Eng

form factor

Czech translation: rozměry


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:form factor
Czech translation:rozměry
Entered by: Pavel Blann

16:05 Jan 8, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: form factor
And lower internal resistance means more power packed into a smaller form factor.

to je článek o akumulátorech. Ve slovníku jsem našel akorát tvarový činitel nebo činitel tvaru, ale ani jeden z těchto termínů se mi nelíbí
petr jaeger
rozměry
Explanation:
ve smyslu objemu či půdorysu

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2008-01-09 09:39:56 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
díky za všechny odpovědi, nakonec se mi do konceptu celého článku nejvíce tato varianta
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2rozměry
Pavel Blann
4konstrukční rozměry
fcimmer
4velikostní faktor
Jan Kolbaba
4menší, kompaktnější formát
Martin Janda


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
smaller form factor
menší, kompaktnější formát


Explanation:
tak se to aspoň používá u PC a serverů

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 38

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
velikostní faktor


Explanation:
může se jednat o objem, velikost

Jan Kolbaba
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 15
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konstrukční rozměry


Explanation:
Form factor definuje fyzické a vnější rozměry s ohledem stavební/zástavbovou velikost. Častý marketingový pojem ve výpočetní technice.
Činitel tvaru se pak týká tvaru/průběhu elektrického napětí příp. proudu.


    Reference: http://www.cw.cz/cwarchiv.nsf/clanky/DE0A4969593443BEC1256F8...
fcimmer
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rozměry


Explanation:
ve smyslu objemu či půdorysu

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2008-01-09 09:39:56 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo

Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 70
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
díky za všechny odpovědi, nakonec se mi do konceptu celého článku nejvíce tato varianta

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rosim: ano, česky
1 hr
  -> díky!

agree  seraalice: jednoduché a výstižné
2 hrs
  -> díky!