KudoZ home » English to Czech » Electronics / Elect Eng

Current Draw: 22 mA, (DC 9V)

Czech translation: aktuální proud: 22 mA (DC 9V)


21:22 Nov 9, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Current Draw: 22 mA, (DC 9V)
Bez kontextu - děkuji:)!
Jiri Domzal
Czech translation:aktuální proud: 22 mA (DC 9V)
Explanation:
Jiná možnost, viz např.
http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&hl=cs&ie=UTF-...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-11-09 21:32:45 GMT)
--------------------------------------------------

(To "aktuální" není povinné, stačí i bez toho, viz např. http://www.alfaco.cz/ebm/katalog/kompaktni.pdf - str. 13 (156).)
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
Moc děkuji:)!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Odběr: 22 mA, 9 V ss
Jaroslav Suchánek
3 +2Odběr: 22 mA, (9 V DC)
Karel Tatransky
3odběr proudu?
Alca Ryskova
4 -3aktuální proud: 22 mA (DC 9V)
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
current draw: 22 ma, (dc 9v)
Odběr: 22 mA, (9 V DC)


Explanation:
Můj návrh

Karel Tatransky
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Markéta Vilhelmová
10 hrs

agree  srubkova
5 days

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
current draw: 22 ma, (dc 9v)
odběr proudu?


Explanation:
*

Alca Ryskova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
current draw: 22 ma, (dc 9v)
Odběr: 22 mA, 9 V ss


Explanation:
běžný termín, výraz DC (stejnosměrný proud) se někdy ponechává tak jak je

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 333
Notes to answerer
Asker: Použil jsem "el. proud":)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Blann: místo "ss" se také někdy dává "="
2 mins
  -> díky, i za poznámku (a ~ jako AC)

agree  Martin Janda
7 mins
  -> díky!

agree  Pavel STORKAN: souhlas, já osobně ponechávám DC a AC
10 hrs

agree  rosim: tak jasný termín snad ani nestojí za tolik úsilí o vysvětlení
2 days17 hrs
  -> díky, ale jak vidíš, tazatel si vybírá odpovědi podle nějakého jiného kritéria!

agree  srubkova
5 days

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -3
current draw: 22 ma, (dc 9v)
aktuální proud: 22 mA (DC 9V)


Explanation:
Jiná možnost, viz např.
http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&hl=cs&ie=UTF-...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-11-09 21:32:45 GMT)
--------------------------------------------------

(To "aktuální" není povinné, stačí i bez toho, viz např. http://www.alfaco.cz/ebm/katalog/kompaktni.pdf - str. 13 (156).)

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 88
Grading comment
Moc děkuji:)!
Notes to answerer
Asker: Myslím, že samotné "proud" by bylo použitelné. Jedná se o ekvalizér basové kytary, takže "odběr" hmmm:)! Ten by se hodil spíše pro trafostanice atd.:)!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jaroslav Suchánek: viz můj komentář tazateli !
1 hr
  -> Však mě se to taky až tak nezdálo, proto jsem tam dopsal poznámku!

disagree  Pavel Prudký: to by tam muselo být current current
9 hrs
  -> Toto je aspoň konstruktivní kritika. ;)

disagree  Markéta Vilhelmová: viz kolegové - DC=direct current=stejnosměrný proud; current draw pak tedy odběr proudu, přičemž proud zde podle mého není třeba zmiňovat, je to jasné z dalšího kontextu
10 hrs
  -> Nerozumím, jak to přesně s tím DC myslíte? DC lze brát jako definici typu toho odebíraného proudu, ne striktně jako vysvětlení, že se odebírá proud (a že by tudíž o něm neměla být v první části zmínka)...(?) (To s neideálností "aktuální" chápu.)