KudoZ home » English to Czech » Electronics / Elect Eng

Genuine Fan Forced Oven

Czech translation: značková horkovzdušná trouba


20:07 Nov 25, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Genuine Fan Forced Oven
bez kontextu, napadla mě horkovzdušná trouba, ale nejsem si jista. Děkuji za pomoc.
seraalice
Czech Republic
Czech translation:značková horkovzdušná trouba
Explanation:
bez kontextu by to mělo stačit
Selected response from:

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Grading comment
Dobrý den, děkuji za Vaši pomoc, ještě možná přidám s ventilátorem, snad to nezkazím. Příjemný den
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1značková horkovzdušná trouba
Jaroslav Suchánek
2 -1skutečná (originální) trouba s nucenou cirkulací vzduchu
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
3 -2pravá horkovzdušná trouba na pečení
Michaela Bordessoule


Discussion entries: 2





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
genuine fan forced oven
pravá horkovzdušná trouba na pečení


Explanation:
...

Michaela Bordessoule
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  srubkova: ten pleonasmus je možné vynechat - trouba (kuchyňská) je vždycky na pečení
1 hr

disagree  rosim: literal do učebnice
3 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
genuine fan forced oven
skutečná (originální) trouba s nucenou cirkulací vzduchu


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-11-25 20:17:24 GMT)
--------------------------------------------------

Nebo by šlo stálá cirkulace, stálý oběh...
Prostě větrák (ventilátor) rotuje a rotuje, protože musí. :)

Genuine - šlo by i původní, jedinečný atd., dle vkusu a stylu.

Viz např. odkazy pod
http://www.google.cz/search?num=100&hl=cs&rlz=1T4GGLJ_csCZ28...

"Teplotu výrobci snižují až trojitým zasklením dvířek, nuceným oběhem vzduchu kolem venkovního obalu trouby i mezi skly dvířek a kvalitnější izolací stěn trouby."
http://www.chadt.cz/abc/Kupujeme-vestavbu.html?zam=3&str=1&d...

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2008-11-25 20:42:45 GMT)
--------------------------------------------------

Ještě mě napadlo, že to genuine by se teoreticky (leč dle mého méně pravděpodobně) mohlo vztahovat na ten ventilátor (fan). Protože "originální ventilátor" by vypadalo divně, v takovém případě bych navrhl např. "trouba s unikátním systémem nuceného oběhu".

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  rosim: nebylo by lépe se zdržet názoru, když nevíte? /// jste bojovník :-)
3 hrs
  -> Vy už fakt nevíte co byste. :D Ten odkaz jsem uvedl jako zdroj (což považuji za normální) citované informace o cirkulaci,nic víc. To je skutečně důkaz nevědomosti. :D Ale když vás to baví, tak můžete rovnou zkontrolovat hrubky pod odkazy u downstream. :))

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
genuine fan forced oven
značková horkovzdušná trouba


Explanation:
bez kontextu by to mělo stačit

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 333
Grading comment
Dobrý den, děkuji za Vaši pomoc, ještě možná přidám s ventilátorem, snad to nezkazím. Příjemný den

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  srubkova
1 min
  -> díky