KudoZ home » English to Czech » Electronics / Elect Eng

connecting lead

Czech translation: připojovací vodič


07:31 Dec 1, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / monitor
English term or phrase: connecting lead
The safety solution to the problem is accomplished with consistent equipotential bonding. The monitor is fitted with a connection lead made up with angled sockets to the equipotential bonding network in medical rooms.

měl jsem tam pospojovací vodič, ale je mi to divné, aby se tak říkalo sestavě zásuvek ekvipotenciálního vyrovnání, na obrázku pod tím je nakreslen kolík trčící zezadu monitoru mezitim je nápis zemnění, na druhé straně ekvipotenciální konektor a nad ním je nápis connection lead a v závorce socket...díky moc za pomoc
Dalibor Uhlik
Czech Republic
Czech translation:připojovací vodič
Explanation:
prípadne - připojovací vedení
Selected response from:

Peter Hladky
Slovakia
Grading comment
nakonec se mi podařilo dodatečně prosadit to moje řešení, tak dávám 2 body za úsilí a děkuju všem
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1spojovací vedení
Jiri Farkac
3připojovací vodič
Peter Hladky


Discussion entries: 2





  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
připojovací vodič


Explanation:
prípadne - připojovací vedení

Peter Hladky
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 6
Grading comment
nakonec se mi podařilo dodatečně prosadit to moje řešení, tak dávám 2 body za úsilí a děkuju všem

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
spojovací vedení


Explanation:
Takto úplně nejobecněji by to myslím stačilo.

Jiri Farkac
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 87

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka: to je lepší
2 hrs
  -> díky