KudoZ home » English to Czech » Electronics / Elect Eng

Music peak power

Czech translation: hudební výkon (ve špičkách)


08:49 Dec 31, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / acustic systems
English term or phrase: Music peak power
Potřebuju český překlad tohoto termínu v popisu subwooferu.
Valérie Němečková
Czech translation:hudební výkon (ve špičkách)
Explanation:
Co jsem zkoumal, tak hudební výkon je synonymum výkonu ve špičkách, proto ta závorka...

Viz např.
"Jedna se o tzv. "Hudebni vykon" zesilovace - kratkodoby vykon ve spickach, ktery je vyrazne vyssi, nez vykon elektricky (proudovy prebytek zajistuji kondenzatory zesilovace). Napriklad zesilovace NAD maji velice dobre resene prislusne obvody a jsou schopny pri cca 20 W elektrickeho vykonu davat kratkodobe az 80 W, cimz pusobi dojmem mnohem vykonnejsiho zesilovace."
http://www.zive.cz/Poradna/sc-20/default.aspx?consultanswers...

"Kondenzátor slouží jako zásobárna energie pro napájení zesilovače ve špičkách nf signálu a jeho zásluhou je pak "hudební" výkon zesilovače podstatně vyšší než "sinusový" výkon."
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:O59IYOb...

nebo
špičkový hudební výkon (ale to může dávát jiný smysl, jako že tento subwoofer zajistí hudební výkon špičkové kvality, a neřeší se tím zdvojení špičkový x hudební)
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
Díky Tome
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4maximální špičkový výkon
Jaroslav Suchánek
3 +1hudební výkon (ve špičkách)
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
3špičkový výkonDalibor Uhlik


Discussion entries: 4





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
music peak power
špičkový výkon


Explanation:
http://reprosoustavy-reproduktory.heureka.cz/poradna/zakladn...

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 52

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
music peak power
hudební výkon (ve špičkách)


Explanation:
Co jsem zkoumal, tak hudební výkon je synonymum výkonu ve špičkách, proto ta závorka...

Viz např.
"Jedna se o tzv. "Hudebni vykon" zesilovace - kratkodoby vykon ve spickach, ktery je vyrazne vyssi, nez vykon elektricky (proudovy prebytek zajistuji kondenzatory zesilovace). Napriklad zesilovace NAD maji velice dobre resene prislusne obvody a jsou schopny pri cca 20 W elektrickeho vykonu davat kratkodobe az 80 W, cimz pusobi dojmem mnohem vykonnejsiho zesilovace."
http://www.zive.cz/Poradna/sc-20/default.aspx?consultanswers...

"Kondenzátor slouží jako zásobárna energie pro napájení zesilovače ve špičkách nf signálu a jeho zásluhou je pak "hudební" výkon zesilovače podstatně vyšší než "sinusový" výkon."
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:O59IYOb...

nebo
špičkový hudební výkon (ale to může dávát jiný smysl, jako že tento subwoofer zajistí hudební výkon špičkové kvality, a neřeší se tím zdvojení špičkový x hudební)

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 88
Grading comment
Díky Tome

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jiri Farkac: další definice: http://www.datart.cz/popup/-content-_vysvetlivky-atributy-h-...
1 day 6 hrs
  -> Díky, Jiří!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
music peak power
maximální špičkový výkon


Explanation:
další možnost

krátkodobý maximální výkon zesilovače (měřený obvykle po dobu 1 sekundy) na kmitočtu 1 kHz. Také P.M.P.O.




Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 337